Hej någon som vet någon i Lerums kommun eller med omnejd som kör hem 0.18 makadam typ ett lastbils lass.. Mvh Christoffer
 
Skanska, Angeredskrossen är nog närmast
 
Det ligger en anläggning i Gråbo också, vet inte vad den heter så google får hjälpa till där.
 
Bumpar tråden gällande Lerum. Finns det något ställe i kommunen som säljer makadam/singel för avhämtning på släpvagn (”Gropen” i Gråbo stängde vad jag förstått för många år sedan och Härryda kross säljer inte för avhämtning längre).
 
Angeredskrossen lever väl fortfarande? Ligger längs 190:an, bortanför Björsared vid Rågården, eller nära Lärjedalens golfklubb. Många år sedan jag var där iofs men då kunde man hämta med släpvagn.
 
T ToRy skrev:
Angeredskrossen lever väl fortfarande? Ligger längs 190:an, bortanför Björsared vid Rågården, eller nära Lärjedalens golfklubb. Många år sedan jag var där iofs men då kunde man hämta med släpvagn.
Angeredskrossen säljer inte till privatpersoner längre.
 
  • Ledsen
ToRy
  • Laddar…
Sedan Angeredskrossen slutade sälja till privatperson med släp har vi hämtat från "Allt i Mark" i Bäckebol.

/M
 
  • Gilla
Jesper Ronn och 1 till
  • Laddar…
M mgranbom skrev:
Sedan Angeredskrossen slutade sälja till privatperson med släp har vi hämtat från "Allt i Mark" i Bäckebol.

/M
Bra att veta är att deras produkter är ofta rödfärgade (om det nu spelar någon roll)
 
Jo, man ser tydlig skillnad mellan deras kross och det vi köpte från Angeredskrossen.

/M
 
coconut
J Jesper Ronn skrev:
Bumpar tråden gällande Lerum. Finns det något ställe i kommunen som säljer makadam/singel för avhämtning på släpvagn (”Gropen” i Gråbo stängde vad jag förstått för många år sedan och Härryda kross säljer inte för avhämtning längre).
Lite beroende på var man bor i kommunen, men åkericentralen i Alingsås kan vara ett alternativ. Förvisso inte i Lerums kommun men kan vara ett alternativ till Göteborg.
 
  • Gilla
Jesper Ronn
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.