Hej jag eftersöker tips på en bra batteridriven lampa.

den är tänkt att sitta i ett litet förrådd under trappan inomhus. Vi har gjort om det till ett lekrum för barnen & det behövs få in mer ljus där.


Tack på förhand !
/ Mikael
 
Finns en massa bra batteridrivna lampor men varför behöver du ha en dylik om den ska installeras inomhus? Det är ju bara jobbigt att behöva ladda den i tid och otid. Barnsäkra armaturer finns det gott om.
 
Ja saknar ju tyvärr uttag i det förrådet, därför ja söker en batteridriven. Hade såklart kunna dra sladd ut & till ett uttag men de blir inte gör snyggt.
 
Ok ja man kan ju prova med något batteridrivet. Här är en campinglampa som jag köpte för några år sedan, funkar fint. 3 ljusstyrkor varav den lägsta håller i ett par dygns drift eller så. Dubblerar som ”power bank” så man kan driva/ladda mobiltelefoner etc med den också.

Här kör jag den på lägsta ljusstyrkan för att kunna ta bild på specifikationerna. Har magnetfäste och en praktisk upphängningskrok.

Batteridriven campinglampa med 3 ljusstyrkor, använd som powerbank, med magnet och upphängningskrok.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Batteridriven campinglampa lyser svagt för att visa specifikationer, 5W CREE LED, med magnet och krok.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Strålande Harald, tack så mycket för tipsen !
Med vänlig hälsning, Mikael
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.