Hej,

jag fick med ett par "ramper" med huset, som jag först trodde var ställningstrall, men jag hittar inget system som dessa passar till. Någon som känner igen märket/modellen?

Det skulle också kunna vara delar av ett golv för en biltransportlastbil eller t.ex. entreprenadsläp.
Eller något helt annat.

Någon som vet?

Metallramper med hålmönster liggande på marken, eventuellt delar till transportlastbil.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Metallramper med oranga snören och gräs på marken, undrar om de är ställningstrall eller delar till transportsläp.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Det är ramper till ett biltransportsläp. :D
 
  • Gilla
Edvuld och 1 till
  • Laddar…
Tule54 Tule54 skrev:
Det är ramper till ett biltransportsläp. :D
Okej, men borde inte ena änden vara fasad då? Båda ändar är likadana. Eller är det själva golvet som är på släpet?
 
Ja Du, då vet jag inte.:thinking: Liknade ramper på ett släp jag lånade för några år sen. Hoppas Du får svar från någon annan som vet.
 
  • Gilla
Edvuld
  • Laddar…
Liknande system som detta Lång metallgångbro med perforerad yta vid en byggplats, stöd av stålrör och byggmaterial i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Edvuld och 1 till
  • Laddar…
Ser ju ut som om du har en stolpe som kan hänga ihop med det hela till vänster i bild också. Sortera upp grejerna så kanske det löser sig självt. Eller så kan du därefter ta lite bättre bilder så kanske någon ser tydligare.

Ingen märkning någonstans?
 
  • Gilla
Edvuld
  • Laddar…
Stolpen är en vanlig Haki. Det ser ju ut som ställningstrall, men ändarna är ju inte formade som normala hakar.

Det står H93 på den ena och H95 på den andra. 250l inkl "hakar" x 32 x 7cm

Två långa Haki ställningstrallar med hålmönster, märkta H93 och H95, liggande på marken.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Smutsig Haki ställningstrall med prägling H93 och ändar som inte är formade som standard hakar, mot svart plåtunderlag.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Äldre variant av Assco? Samma mönster på stålplanken iaf.
 
  • Mönstrade stålplank med smuts och sten partiklar, delvis täckt av person som står i sandaler och randiga sockor.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Edvuld och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.