Känslan när man blir klar med ett projekt!
var ett plåttak tidigare . lågprofil TRP som läckte, vi tilläggsisolerade med 20mm hård boardskiva och la papp på det hela. Kostnadseffektiv lösning och trots att jag själv säger det så - rätt snyggt! ?

Är det tillåtet att länka till sin blogg i inlägg? jag är ny här?
http://www.petteri.se - Postar bilder på projekt vi utför inom tak och terasser.
 
  • Renoverat platt tak med ny papp, tilläggsisolering och en person som arbetar i bakgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
thomas33
  • Laddar…
M
roofius roofius skrev:
Är det tillåtet att länka till sin blogg i inlägg?
Du menar, är det tillåtet att länka till sitt företags hemsida som ni använder för att visa upp referensarbeten och idka reklamföring?
 
M mnzeii skrev:
Du menar, är det tillåtet att länka till sitt företags hemsida som ni använder för att visa upp referensarbeten och idka reklamföring?
Ja stämmer att jag jobbar med tak, och det är takprojekt vi utför som jag postar bilder på i min blogg ja.
 
roofius roofius skrev:
Ja stämmer att jag jobbar med tak, och det är takprojekt vi utför som jag postar bilder på i min blogg ja.
Tveksamt, se reglerna:


§ 5 Reklam
Reklam är förbjudet i forumet, bilder, bloggar och artikelkommentarer och företag får inte delta i diskussionen, utom i de fall där särskilt tillstånd har getts (se nedan). Inlägg från företag eller organisationer som inte har särskilt tillstånd kommer att raderas och användaren som gjorde inlägget kan komma att stängas av. Är du företagare som vill nå ut till våra besökare är det möjligt att annonsera på anvisade annonsplatser. Maila oss på annonsera@byggahus.se för information.
 
  • Gilla
roofius
  • Laddar…
H Husägaren87 skrev:
Tveksamt, se reglerna:


§ 5 Reklam
Reklam är förbjudet i forumet, bilder, bloggar och artikelkommentarer och företag får inte delta i diskussionen, utom i de fall där särskilt tillstånd har getts (se nedan). Inlägg från företag eller organisationer som inte har särskilt tillstånd kommer att raderas och användaren som gjorde inlägget kan komma att stängas av. Är du företagare som vill nå ut till våra besökare är det möjligt att annonsera på anvisade annonsplatser. Maila oss på annonsera@byggahus.se för information.
japp, kan inte redigera inlägget och ta bort länken heller. borde läst regler nogrannare.
Trevligt forum, särskilt takdelen, mycket jag kan bidra med där, så hoppas jag inte blir avstängd då.
 
roofius roofius skrev:
japp, kan inte redigera inlägget och ta bort länken heller. borde läst regler nogrannare.
Trevligt forum, särskilt takdelen, mycket jag kan bidra med där, så hoppas jag inte blir avstängd då.
Moderatorn tar säkert bort länken vid tillfälle, och förhoppningsvis är du kvar och kan erbjuda hjälp till dom som har frågor ang tak (y)
 
  • Gilla
roofius
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.