D
Jag har lagt ner bevattning i trädgården och har använt Gardenas prylar, använder alla deras tre sprinklers och är i stort sett väldigt nöjd men... deras minsta modell S80 verkar vara svår att använda.

Problemen är att dels verkar den ändras i inställning av sig själv och rätt som det är står den och sprutar rakt in i husväggen, för det andra blir strålen snabbt "oren" och den skickar strålar även i den sektor den inte ska, och för det tredje så är strålen mer av en dimma. Problemet med det sista är att id minsta vindpust så har man dimman i fel riktning.

Fler med samma erfarenhet, kan man fixa det första och det andra?

Ser att Rainbird har en som går ner till 2,9m, kan någon bekräfta att detta stämmer, jag har nämligen väldigt smalt på den sidan, detta är anledningen till att jag inte kunde gå med T200 som jag tycker är väldigt bra?
 
Har exakt samma problem med att spridaren vrider sig på en av min s80 spridare. Övriga är väldigt stabila och ändrar sig aldrig. Någon som har en lösning?
 
D
Mina har blivit bättre efter att jag fyllt upp med jord runt om, verkar vara roboten som vrider dem när den kör över
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.