Tråden är 1.6 mm.
Har precis fått igång vår robotgräsklippare och behöver komplettera arsenalen med en trimmer. En sladdlös hade varit perfekt för att nå till alla tomtens hörn
 
Svar: 1,6mm

Efter vad som känns som en väldigt lång och krånglig väg kommer vi alldeles snart att ha färdigställt både fasad- och husgrundsmålning, altanbygge samt bygge av två ståtliga vedbodar. Det vore en fröjd att kunna hålla snyggt kring allt detta med en riktigt bra batteridriven trimmer, en sann belöning efter diverse motgångar.
 
A
Tråden är 1,6 och alldeles lagom :)
Denna trimmer vore en fantastisk komplettering till vår Ryobipark, vi har nyligen köpt hus och håller på att skruva, gipsa, klippa gräs och hela baletten och favoritmärket är just denna gröna skönhet.
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]
Håll din trädgård i trim med en effektiv grästrimmer! Delta i tävlingen och ta chansen att vinna den batteridrivna grästrimmern RLT1825M13S från Ryobi. Den har 25 cm klippbredd för ett effektivt arbete och funktionen EasyEdge™ för snabb och enkel kantklippning. På fronten sitter ett extra handtag som ger bra komfort och ett stabilt arbetssätt. Trimmertråden matas fram automatiskt och trimmern laddas upp på under en timme. Grästrimmern ingår i Ryobis ONE+ serie, och levereras med både batteri och laddare.

Totalt värde: ca 1 350 kr

Så här tävlar du:
Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna grästrimmern, i ett inlägg i den här tråden.
Fråga: Vilken tjocklek har trimmertråden?
Svaret hittar du här: [länk]

Vinnaren utses fredagen den 5 juni.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vinsten skickas till vinnaren direkt från Ryobi. Vi tackar Ryobi för att de sponsrar den här tävlingen.
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]
Håll din trädgård i trim med en effektiv grästrimmer! Delta i tävlingen och ta chansen att vinna den batteridrivna grästrimmern RLT1825M13S från Ryobi. Den har 25 cm klippbredd för ett effektivt arbete och funktionen EasyEdge™ för snabb och enkel kantklippning. På fronten sitter ett extra handtag som ger bra komfort och ett stabilt arbetssätt. Trimmertråden matas fram automatiskt och trimmern laddas upp på under en timme. Grästrimmern ingår i Ryobis ONE+ serie, och levereras med både batteri och laddare.

Totalt värde: ca 1 350 kr

Så här tävlar du:
Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna grästrimmern, i ett inlägg i den här tråden.
Fråga: Vilken tjocklek har trimmertråden?
Svaret hittar du här: [länk]

Vinnaren utses fredagen den 5 juni.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vinsten skickas till vinnaren direkt från Ryobi. Vi tackar Ryobi för att de sponsrar den här tävlingen.
Svaret är 1,6mm
Jag vill jättegärna vinna Ryobi trimmern, skönt att visa grannarna att man kan sköta en trädgård utan en massa bullrande och stinkande bensinmotordrivna maskiner, det är bara trimmern som fattas mig nu, jag har redan laddbar gräsklippare och en robotklippare.
 
Tråddiametern är 1.6mm.

Det långsiktiga trädgårdsmålet är en så gott som självförsörjande skötsel. Robotgräsklipparen gör sitt, stenläggning för att minimera kantklippning är sommarens stora evighetsprojekt. Viss kantklippning och trimning kommer man dock inte ifrån, varför denna hade kommit som en skänk från ovan. Som "klippt och skuren" för gräsmattan skulle man kunna säga. Vi har idag en trimmer som kan dateras till tidiga kritaperioden uppskattningsvis. Drifttiden på 10 min efter 6 h laddning har en hel del att önska. Motorstyrkan är så svag att det hela känns aningen perverst när trimmern bara "daskar till" grässtråna lite lätt. Om jag vinner denna, som även fungerar som hörnstenen i min framtida One+-arsenal, kan den gamla trimmern med fördel användas som ryggkliare eller dylikt. Åter-brukad istället för för-brukad!
 
Svar: 1,6 mm

Har inte haft batteridrift tidigare. Skulle gärna prova om den klarar kanterna runt/på hela tomten. Brukar köra 30-40 min med bensintrimmern.
 
Svaret på frågan är 1.6 mm.

Jag har gått "All-in" på Ryobis One+ system. Jag tycker dom verktyg jag redan har fungerar jäkligt bra och det är
otroligt smidigt att ha samma batteri för flera handverktyg. Så en trimmer i samma serie skulle naturligtvis sitta fint! :)
 
1,6 mm.

När klipp av kanter tarvas
Herr Lathet knackar på,
om sladdar slippa skarvas
så blir det av ändå.
 
Tråden är 1,6 mm.
Jag skulle behöva en trimmer, då vi nyss köpt en villa med en lagom stor tomt. Den här trimmern vore perfekt, dels för att den är lagom stor, dels för att jag redan har flera Ryobi-maskiner som går på samma batteri. Så det här vore ett perfekt tillskott!
 
Tråddiametern är 1.6mm

Har köpt en sommarstuga med frun och med det tillkommer också att man måste ha maskiner till allt möjligt och just en trimmer har vi inte ännu.
 
1,6mm

Fick tillträde till vårat hus idag och får se att det finns mängder av kirskål att bekämpa och eftersom vi är nyblivna villaägare finns inga trädgårdsredskap. Så nu skulle en bra trimmer behövas mer än nånsin.
 
Svaret är tråden är 1,6 mm
Har precis kört sönder min andra trimmer, Behöver en ny, Det skulle sitta fint att vinna en Ryobi


Så här tävlar du:
Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna grästrimmern, i ett inlägg i den här tråden.
Fråga: Vilken tjocklek har trimmertråden?
Svaret hittar du här: https://se.ryobitools.eu

Vinnaren utses fredagen den 5 juni.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vinsten skickas till vinnaren direkt från Ryobi. Vi tackar Ryobi för att de sponsrar den här tävlingen.[/QUOTE]
 
Svaret : tråden är 1.6 mm.

Har ingen trimmer, så kan jag fixa kanterna av huset.
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]
Håll din trädgård i trim med en effektiv grästrimmer! Delta i tävlingen och ta chansen att vinna den batteridrivna grästrimmern RLT1825M13S från Ryobi. Den har 25 cm klippbredd för ett effektivt arbete och funktionen EasyEdge™ för snabb och enkel kantklippning. På fronten sitter ett extra handtag som ger bra komfort och ett stabilt arbetssätt. Trimmertråden matas fram automatiskt och trimmern laddas upp på under en timme. Grästrimmern ingår i Ryobis ONE+ serie, och levereras med både batteri och laddare.

Totalt värde: ca 1 350 kr

Så här tävlar du:
Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna grästrimmern, i ett inlägg i den här tråden.
Fråga: Vilken tjocklek har trimmertråden?
Svaret hittar du här: [länk]

Vinnaren utses fredagen den 5 juni.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vinsten skickas till vinnaren direkt från Ryobi. Vi tackar Ryobi för att de sponsrar den här tävlingen.
1,6mm är trimmertråden.
Vi har en stor tomt med mycket att klippa och trimma.Dess utom är jag väldigt glad i Ryobis sladdlösa maskiner då jag tycker det är mycket kvalité för en vettig peng.
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]
Håll din trädgård i trim med en effektiv grästrimmer! Delta i tävlingen och ta chansen att vinna den batteridrivna grästrimmern RLT1825M13S från Ryobi. Den har 25 cm klippbredd för ett effektivt arbete och funktionen EasyEdge™ för snabb och enkel kantklippning. På fronten sitter ett extra handtag som ger bra komfort och ett stabilt arbetssätt. Trimmertråden matas fram automatiskt och trimmern laddas upp på under en timme. Grästrimmern ingår i Ryobis ONE+ serie, och levereras med både batteri och laddare.

Totalt värde: ca 1 350 kr

Så här tävlar du:
Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna grästrimmern, i ett inlägg i den här tråden.
Fråga: Vilken tjocklek har trimmertråden?
Svaret hittar du här: [länk]

Vinnaren utses fredagen den 5 juni.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vinsten skickas till vinnaren direkt från Ryobi. Vi tackar Ryobi för att de sponsrar den här tävlingen.

Trådens tjocklek är 1,6 mm.
Jag har i vår investerat i en duktig robotgräsklippare. Jag har en krånglig trädgård med många land och en trimmer jag använder med flera långa sladdar. Detta gör då att jag och min robot vi inte kan jobba samtidigt då jag inte vill att han ska klippa av sladden av misstag. Jag har redan kikat på trimmer från Ryobi för jag gillar kvalitet. Att man sen kan använda samma batteri till en mängd andra och maskiner är ju väldigt lockande.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.