Hej,

började lägga trall idag, köpt Hecos verktyg för osynliga skruvar och deras skruv invisible. Men är inte riktigt nöjd med resultatet, pressar ner verktyget men ända hamnar skruvarna i mitt tycke för högt upp, verkligen inte osynligt.

Fel på verktyget, eller gör jag något fel..?

Som synes på bilden är hålen väldigt tydliga.
 
  • Trall med synliga skruvhål nära kanterna och ett orange Heco verktyg för osynliga skruvar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Nej det där ser inte så snyggt ut, är det nån inställning kanske?
Jag använde Camo när jag gjorde mitt, 2016, här är två bilder hur det såg ut då. Närbild på trätrall behandlad med Camo, som visar träets ådring och några missfärgningar. Närbild av trätrall med variation i nyanser och enstaka gröna fläckar som syns.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Undrar om Hecos verktyg är nån sorts budgetlösning.. riktigt missnöjd iaf. Tror inte man kan göra någon inställning på den tyvärr.
 
G Gogga skrev:
Undrar om Hecos verktyg är nån sorts budgetlösning.. riktigt missnöjd iaf. Tror inte man kan göra någon inställning på den tyvärr.
Kan du lämna tillbaka den? Jag ska sälja mitt verktyg och ett litet paket (350st tror jag) skruv. Har legat i förrådet sedan 2016. Ser att du också bor i Skåne så kanske kan lösas smidigt (y)
 
  • Gilla
Gogga
  • Laddar…
Har samma problem! Hur löste du det?
 
A AlexandraD skrev:
Har samma problem! Hur löste du det?
Skaffade Camo istället, blev bättre, men skulle knappast kalla de osynliga.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.