A
Tecknad bild av ekorrar som samlar nötter i en sovande mans snarkande mage, med öppet fönster.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Maria T och 1 till
  • Laddar…
Haha.. :p

”Det finns en ny studie om hur kvinnor upplever sina arslen. Resultaten var ganska intressanta för 30% av kvinnorna anser att deras arslen är för feta. 10% av kvinnorna anser att deras arslen är för magra. Resterande 60% säger att de inte bryr sig, de älskar honom, han är en bra människa och att de inte skulle byta ut honom för allt i världen ...”
 
  • Gilla
  • Haha
Maria T och 18 till
  • Laddar…
U
Illustration av en trädgårdsgrillning med en vegetarian och köttätare som konverserar, medan andra ler och grillar kött.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
tompaah7503 och 2 till
  • Laddar…
U under_construction skrev:
[bild]
Den var sorglig.. (och jag är inte kinkig!).
:(
 
Efter 25 år i swingersklubben får man ett gökur.....
 
  • Gilla
  • Haha
swe.jocke och 8 till
  • Laddar…
U
Snigla Snigla skrev:
Den var sorglig.. (och jag är inte kinkig!).
:(
En till på samma tema
Illustration av brandmän framför brinnande hus med förvirrade grisar i fönstret och text som skämtar om situationen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
Dan_Johansson
  • Laddar…
hordak
S StenQL skrev:
Buy see chair ten är väl ändå svenska? Men see true sun också.
Och ”spring bil snö penna” :)
 
  • Haha
  • Gilla
Workingclasshero och 2 till
  • Laddar…
Snigla Snigla skrev:
Haha.. :p

”Det finns en ny studie om hur kvinnor upplever sina arslen. Resultaten var ganska intressanta för 30% av kvinnorna anser att deras arslen är för feta. 10% av kvinnorna anser att deras arslen är för magra. Resterande 60% säger att de inte bryr sig, de älskar honom, han är en bra människa och att de inte skulle byta ut honom för allt i världen ...”
Och en som sägs ha hänt i verkligheten:

Ett ungt par stressar in på förlossningen då barnet har bråttom ut, mannen försvinner ett ögonblick samtidigt som barnmorskan frågar den stressade mamman, "har slemproppen gått?" varpå hon svarar "nej, han gick bara ut för att flytta bilen"...

Torde ha gett ett antal förlösande skratt;)
 
  • Haha
  • Gilla
Snigla och 1 till
  • Laddar…
Jag har en tragikomisk historia angående förlossningar och parkeringen.
När jag skulle förlänga parkeringen efter en förlossning med komplikationer som innebar att bland annat operation och blodpåsar så konstaterar jag att alla parkeringsautomater på Ystad lasarett är trasiga och ringer numret (klockan 22 eller nått) på apparaten.
- tack för att du informerar oss, tyvärr får du inte stå på parkeringen utan giltig biljett ändå... W-T-F :mad:
 
  • Wow
  • Gilla
  • Ledsen
Maria T och 2 till
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
Jag har en tragikomisk historia angående förlossningar och parkeringen.
När jag skulle förlänga parkeringen efter en förlossning med komplikationer som innebar att bland annat operation och blodpåsar så konstaterar jag att alla parkeringsautomater på Ystad lasarett är trasiga och ringer numret (klockan 22 eller nått) på apparaten.
- tack för att du informerar oss, tyvärr får du inte stå på parkeringen utan giltig biljett ändå... W-T-F :mad:
Undrar om parkeringsautomater och förlossningar är ett landsomfattande tema? Jag fick barn på NÄL i Trollhättan 2010, och då gick det enbart att betala med mynt... Det fanns ingenstans att växla, och förlossningen drog ut på tiden, så man var ju gött stressad när man var tvungen att lämna sjukhuset, åka till en affär för att växla till sig massa femmor... Ett gäng av de här femmorna hade jag tom. kvar när de blev ogiltiga häromåret...
 
  • Gilla
  • Ledsen
Fario och 2 till
  • Laddar…
Kostnaden för att ”föda upp” ett barn är ju runt en miljon, i det sammanhanget märks ju inte parkeringsböter för 500kr :crysmile:
 
  • Gilla
  • Haha
tompaah7503 och 5 till
  • Laddar…
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Undrar om parkeringsautomater och förlossningar är ett landsomfattande tema? Jag fick barn på NÄL i Trollhättan 2010, och då gick det enbart att betala med mynt... Det fanns ingenstans att växla, och förlossningen drog ut på tiden, så man var ju gött stressad när man var tvungen att lämna sjukhuset, åka till en affär för att växla till sig massa femmor... Ett gäng av de här femmorna hade jag tom. kvar när de blev ogiltiga häromåret...
När jag fick barn och parkerade vid USÖ hade jag också dåligt med mynt men jag la i de typ tolv kronor som fanns tillgängliga så jag åtminstone fick en P-biljett för nån timme.

Sen skrev jag en lapp "Är på förlossning" och la i vindrutan, bredvid biljetten. Vet inte om kontrollanten var snäll eller om det ens var någon som kollade men ett dygn senare hade jag inte fått p-böter.
 
  • Gilla
Dan_Johansson
  • Laddar…
U under_construction skrev:
En till på samma tema
[bild]
Bättre iaf!
 
Nu är det sommar och sol..

Illustration av tre personer vid en grillfest, man konverterat en gasolgrill, kvinnor vid picknickbord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


:)
 
  • Haha
  • Gilla
ricebridge och 1 till
  • Laddar…
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Undrar om parkeringsautomater och förlossningar är ett landsomfattande tema? Jag fick barn på NÄL i Trollhättan 2010, och då gick det enbart att betala med mynt... Det fanns ingenstans att växla, och förlossningen drog ut på tiden, så man var ju gött stressad när man var tvungen att lämna sjukhuset, åka till en affär för att växla till sig massa femmor... Ett gäng av de här femmorna hade jag tom. kvar när de blev ogiltiga häromåret...
Hur kan man känna sig "tvungen" till nått sådant?

Hade ont i skenbenet och trodde jag hade brutit det och inga parkeringsplatser nära akuten, så jag dumpa bilen där den inte var i vägen. inte fan går jag 900m med brutet ben (ena skenbenet var av) Räknade med bot och fick en bot!

Kundvagn full av vita säckar och flaskor inne i en butik.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Anonymiserad 138107 och 9 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.