Så man kan röja den lite oländiga terräng som med barnens mått mätt snarare liknar urskog för att ta en genväg till skolan.
Tråden är 1.6mm.
Glappande sladdar och trasiga handtag kanske snart är ett minne blott!
 
Redigerat:
  • Gilla
AnnChristin Johansson
  • Laddar…
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]
Håll din trädgård i trim med en effektiv grästrimmer! Delta i tävlingen och ta chansen att vinna den batteridrivna grästrimmern RLT1825M13S från Ryobi. Den har 25 cm klippbredd för ett effektivt arbete och funktionen EasyEdge™ för snabb och enkel kantklippning. På fronten sitter ett extra handtag som ger bra komfort och ett stabilt arbetssätt. Trimmertråden matas fram automatiskt och trimmern laddas upp på under en timme. Grästrimmern ingår i Ryobis ONE+ serie, och levereras med både batteri och laddare.

Totalt värde: ca 1 350 kr

Så här tävlar du:
Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna grästrimmern, i ett inlägg i den här tråden.
Fråga: Vilken tjocklek har trimmertråden?
Svaret hittar du här: [länk]

Vinnaren utses fredagen den 5 juni.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vinsten skickas till vinnaren direkt från Ryobi. Vi tackar Ryobi för att de sponsrar den här tävlingen.
Tråden är 1,6mm
Jag har Ryobi verktyg så det passar ju med batterierna så man har användning av alla verktyg. Det är ett bra märke som fungerar bra.
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]
Håll din trädgård i trim med en effektiv grästrimmer! Delta i tävlingen och ta chansen att vinna den batteridrivna grästrimmern RLT1825M13S från Ryobi. Den har 25 cm klippbredd för ett effektivt arbete och funktionen EasyEdge™ för snabb och enkel kantklippning. På fronten sitter ett extra handtag som ger bra komfort och ett stabilt arbetssätt. Trimmertråden matas fram automatiskt och trimmern laddas upp på under en timme. Grästrimmern ingår i Ryobis ONE+ serie, och levereras med både batteri och laddare.

Totalt värde: ca 1 350 kr

Så här tävlar du:
Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna grästrimmern, i ett inlägg i den här tråden.
Fråga: Vilken tjocklek har trimmertråden?
Svaret hittar du här: [länk]

Vinnaren utses fredagen den 5 juni.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vinsten skickas till vinnaren direkt från Ryobi. Vi tackar Ryobi för att de sponsrar den här tävlingen.
svar; 1,6 mm
Vore toppen och skulle underlätta massor slippa gå med en skarvsladd kopplad till min nuvarande trimmer. Bökigt och eländigt ha sladd.
 
Svar 1,6mm

Vår sladdrivna trimmer börjar ge upp, det vore perfekt med en grästrimmer som jag kan ta skruvdragarens batterier och bara köra på med!
 
Tråddiametern är 1.6mm

Springer runt tomten med 3 skarvade sladdar för att nå runt. Det trasslar sig och fastnar i allt. Jag vill vinna så jag slipper det! Blir galen.
 
1,6 mm
Vi har tagit över min sambos föräldrahem med över 20 vinbärsbuskar. 70+ och så less på att runda dessa buskar med en sladd i släptåg. En batteridriven trimmer skulle nog slita mindre på min gamla kropp.
 
Rätt svar är 1,6mm.

För att komma i närheten av mina grannars fina gräsmattor så skulle jag vara av stor hjälp med denna trimmer! Just nu går jag runt med en handklappare och får så ont i handen av det, men jag vill så gärna ha det fint!
 
Trimmertråden är 1,6mm. Jag har haft hur många röjsågen o trimrar som helst, i princip alla har givit mig problem o sorg. Trädgården är stor o halvvild(3500kv.m)-det behövs bra grejer! Skulle bli jätteglad över att vinna denna fina apparat!
Jag är kvinna 69 år, sliter med glädje bland blommor o ogräs.
Vänligen
Anita lundgren
Kjellmansgatan 8
41463 Göteborg
 
Trimmertrådens tjocklek är 1,6 mm.

Igår gick min gamla black and decker trimmer sönder när jag trimmade kring sommarstugan. Den la av mitt i, så jag har hälften kvar men ingen trimmer.
 
Hej.
Trimmertråden är 1,6 mm.
Vill gärna vinna trimmern för att få testa Ryobis produkter, har inte någon Ryobi produkt ännu.
Skulle använda den till att trimma gräsmattekanter och kanten mot vår pool där gräsklipparen inte når.
 
Hej

Trådtjocklek 1,6mm.
Har precis blivit opererad och är på konvalescens i hemmet. Längtar till att få komma ut i trädgården och pyssla igen. Skulle sitta fint med en ny trimmer när jag åter kan börja i trädgården...
 
1.6mm
Ny husägare här.
Fattade aldrig vad man skulle ha det där till förrän nu. Har stenkant runt hela gräsmattan som redan nu ser ut som ett penntroll av gräs som klipparen inte kommer åt om man inte vill köra bladen mot stenen
 
1,6 mm är svaret på frågan. Den andra delen med motivering till varför det just är jag som förtjänar att vinna är inte lika lätt att framföra, men jag ska ge det ett försök... Ryobi är ett kvalitetsmärke som underlättar arbetet med att vara drivet på batteri, det är ett stort plus att kunna röra sig fritt när man hanterar växtlighet. Jag gillar Ryobis utseende och jag har varit förbi affären för att känna och klämma lite på denna anordning och mitt hjärta hoppade till lite extra mycket när jag fick hålla den i min hand. Ingen skulle bli gladare än jag om vi fick åter mötas hemma hos mig. Den är väldigt saknad och efterlängtad!
 
1,6 mm.

Min pappa orkar inte längre bära och tanka den gamla bensintrimmern och behöver något lättare. Det vore en perfekt 80-årspresent till honom i sommar. Sen vet jag att han har Ryobi-produkter sedan tidigare och gillar märket.
 
Z
1,6 mm

Min trimmer från biltema har gett upp och nu vill jag ha bra kvalitet på trimmern för min trädgård är snart en djungel!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.