:D

Har ni några tips på hemsidor/websidor som visar förslag på olika staket, eller om ni kanske har bilder på hur ni har gjort? Tacksam för inspiration!

Tack på förhand!
 
Hej

Smaken är ju som baken när det gäller sådant här. Vi valde kraftiga (45*45) reglar som stående stolpar med ungefär lika mellanrum som de är tjocka. Staketet är målat i samma färg som huset utom överliggaren som är av oljad ek. Tänkte bifoga bild men lyckas inte, någon som vet hur man gör? Att trycka på infoga bild verkar inte fungera.

MVH/Martar
 
Hej

Nackdelen med wire är att det är klättervänligt men om man inte har barn (besök av barn) och/eller det inte är högt till marken är ju inte det något problem. Sedan beror det på om man vill ha insynsskydd eller inte.

Kan man inte ladda upp en bild på något sätt? Sitter bakom brandvägg på jobben och kan inte öppna en länk ut.

MVH/Martar
 
martar skrev:
Hej

Tänkte bifoga bild men lyckas inte, någon som vet hur man gör? Att trycka på infoga bild verkar inte fungera.

MVH/Martar
Enkelt.
Bilden måste finnas tillgänglig via URL.
Tryck sedan på kanppen för att infoga bild (eller skriv taggarna manuellt) och skriv in URL:en till din(a) bild(er) mellan start och sluttaggen.
 
Du vet väl Micke att man under påverkan av alkohol inte gör rättvisa bedömningar....har du kolla på staketet i nyktert tillstånd? ;D
 
Jag var för en tid sedan och hälsade på en arbetskompis, och han hade just gjort en altan med ett, enligt mitt tycke, fint staket. skall se om min trigonometri räcker till för att förklara detta :D
Mellan stolparna hade han gjort ett X (diagonalt) och "inne" i X:et passat in en rektangel. Väldigt fint, och oxå mer barnsäkert då hålena i staketet inte blir så stora (allt detta i trä förstås).
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.