Det är ju fortfarande en massa småsaker som ska göras. Ett hyllplan under överskåpen ska upp, golv-taklister, en täcksida, ja ni vet sådana saker som helt plötsligt inte är så viktiga  ;) men det fungerar iaf

Vill ni se fler bilder kan ni gå in på:
http://www.familjeliv.se/hem/liniz79/galleri.php?cur_album=Huset
Där finns massor med bilder.

Jag ska uppdatera här med lite före-efter-bilder oxå men jag orkar inte det just nu. ;)

Fakta om köket:
Kvik design Asti-ljus ek
Ikea bänkskiva svart mineral
Vitt blankt och matt 10cmx40cm
Svart granitkeramik i stavar
Väv på väggarna målat med Nordsjös "ägg"
Tarkett plastmatta Optic Tejo II svart

Fråga om det är nåt mer ni vill veta

 
  • IMG_8572.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Hej och Grattis till ert nya kök!
Tycker det var väldigt snyggt och fräscht. En sak dock, som jag kände att det inte riktigt passade in, var de pluttiga gardinerna i de små fönstrena, dom hade jag valt bort och satt dit vita träpersienner istället, både snygga och funktionella!
För övrigt - ett jättesnyggt kök! Gillade lösningen med skåp lite på snedden under bardisken.
 
Paul_Barr skrev:
Äntligen ett kök som jag kan prisa och lovsjunga. Håller dock med om att gardinerna ska bort.

Lite billiga materialval bara. Jag tänker på plastmattan osv.

Annars helt toppen!!!

Snyggt!

Tack! :D

Billiga materialval vet jag inte riktigt om jag håller med om ;) Plastmattan osv.....??? Plastmattan valde vi av praktiska skäl och för att vi tyckte att det var snygg. Klinker exempelvis tycker jag inte om i kök, för hårt att stå och arbeta på, men smaken är ju som baken och tur är väl det ;) :D Jag vet inte riktigt vad du syftar mer på men tack för prisningen och lovorden.
 
Allt är i trä, svart, vitt och rostfritt så därför vill jag ha textil, därav gardinvalet. Kan hålla med om att det ser konstigt ut på korten, det är snyggare i verkligheten. :D
 
Ni måste vara nöjda med er kök,väldigt smakfullt :)
 
Mycket fint kök, känns som en mysig plats för er att samlas och omgås!
 
Jättefint!
Förstår att ni är nöjda!

Detaljer som verkligen gör helheten, typ kakel matt och blankt blandat.
Lösningen med kaklet vid spisen, läckert och annorlunda.

Med andra ord - Ett jätte fint kök med hög mysfaktor!
 
Wow, vad snyggt jobbat! Starkt gjort att göra så mycket själva (ser det ut som i bloggen i alla fall) - och vilken inspiration om hur pass förändrat det kan bli!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.