Möbler och ställningar för förvaring av CD-skivor finns det ju ett stort utbud på, men är det någon som har sett någon till DVD-skivor? (Helst i körsbär..)
Samlingen börjar ju närma sig 150 skivor nu så det är dags att hitta någon bra hylla/skåp.
 
Men har inte video o dvd fodrallen nästa lika höjd. Borde ju finnas ngn videobänk/skåp du kan använda dig av......
 
Varför inte en vanlig bokhylla?

Jag har ett par Billy i körsbärsfärg med glasdörrar... Special price only for you ;)
 
Craxen skrev:
Men har inte video o dvd fodrallen nästa lika höjd. Borde ju finnas ngn videobänk/skåp du kan använda dig av......
nej tyvärr är det inte så...dvd är högre..varför kan man ju undra... :-/

Men jag har hört att man kan ladda hem film från nätet.. 8)..och de allra senaste dessutom ;)så slipper man allt jobb med förvaring av filmer man bara ser en gång... ;)

 
Lill skrev:
Men jag har hört att man kan ladda hem film från nätet.. 8)..och de allra senaste dessutom  ;)så slipper man allt jobb med  förvaring av filmer man bara ser en gång...  ;)
ladda hem filmer från nätet, men är inte det olagligt ::)
sen när det gäller förvaring så kan man alltid bränna ut dom o spara dom i ett vanligt CD-ställ, vilket påminner mig om att jag måste köpa ett större * ;D
 
[quote author=Craxen link=board=inredning;num=1054722549;start=0#4 date=06/04/03 at 13:44:53]

ladda hem filmer från nätet,

8)....vem vill ha 150 dvd filmer att samla damm på... ;)
 
men då vet du ju ialla fall vart dammet sammlas ;)
 
Lill skrev:
ladda hem filmer från nätet,

8)....vem vill ha 150 dvd filmer att samla damm på... ;)
Och vem vill ha piratkopierat skräp utan Dolby Digital eller DTS-ljud? Som dessutom inte har tillräckligt bra kvalitet för att blåsa upp på projektor? Som dessutom inte har svensk text ( om inte nån IDIOT gjort sig omaket att texta och publicera en sån fil...det finns faktiskt såna ::) ) Sen vet man ju inte om den är handfilmad eller scannad heller.
En annan aspekt är att man inte har tillgång till extramaterial och annat godis.

Nä, det där känns mycket ointressant. Jag köper de filmer jag gillar och vet att jag kan tänka mig att se igen.

Men möbel då?
En Billy, GF, är lite intressant faktiskt..
 
KarlXII skrev:
Och vem vill ha piratkopierat skräp utan Dolby Digital eller DTS-ljud? Som dessutom inte har tillräckligt bra kvalitet för att blåsa upp på projektor? Som dessutom inte har svensk text ( om inte nån IDIOT gjort sig omaket att texta och publicera
..och vem har blivit trampad på tårna..  ;)

förlåt jag visste inte att du var en finsmakare. :D..Menhursomhelst har jag inte sett några riktigt bra förvaringar för DVDna..Billy är ju egentligen för djup om man inte vill ställa två lager. Det finns ju en smalare+grundare CD-variant som man kan flytta hyllorna i. Fungerar bra till CD och borde fungera till DVD också..olika ytor finns  har själv några i vit å några i björk.
 
Såg nu att det var körsbär du ville ha. Den jag menar finns bara i Björk.
 
Ja den var snygg...björk är fint.. :)
 
K
Fodralen på vinden, DVD skivorna i ett Case Logic fodral, rymmer 64 DVD skivor, tar lika mycket plats som en stor bok.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.