jag behöver hjälp med att få igång klippschema på min robotgräsklippare Lyfco E1800. Jag gör enligt manualen, men det kommer inte upp någon timer i displayen och således kör den inte efter det.
Jag har installerat area 1 och start olika veckodagar med tid, vad mer gör man?
 
Har du ställt in klockan?
 
Ja det har jag och idag var den ute o körde på rätt tid! Kanske funkar utan att den syns att den är på veckoschema
 
I appen ska ju tiderna sparas, kan kolla på klipparen imorgon. Men har för mig att man ser starttiden i displayen.
 
A
Har en neato dammsugare. Där ställde sommartiden till det så allt blev 1 timme fel. Hittade det av en slump.
 
M Miramithe skrev:
I appen ska ju tiderna sparas, kan kolla på klipparen imorgon. Men har för mig att man ser starttiden i displayen.
Ja det trodde jag med, tiderna är sparade och verkar funka... men ser ingen klocka i displayen, därför blev jag frågande
 
Jag får upp tiden på min. På set och sen time.
 
  • LCD-display på en robotgräsklippare som visar inställningsmenyn med tidsinställningar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Cannicka
  • Laddar…
C Cannicka skrev:
Ja det trodde jag med, tiderna är sparade och verkar funka... men ser ingen klocka i displayen, därför blev jag frågande
Vilken app använder du om du har en iPhone?
 
Jag kör Android telefon och får bara upp en app när jag söker på lyfco i playstore
 
  • Gilla
Cannicka
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.