Hej är det någon som kan rekommendera företag som utför syllbyten Skåne?
Inte så lätt att hitta referenser av någon anledning?
 
Hej, vi har använt Bygg och sylltjänst i Munka Ljungby och är nöjda med bemötande och resultat.
Det fanns även en Helsingborgsbaserad firma som också verkade seriös, kommer tyvärr inte ihåg namnet. De låg i lite högre prisklass men verkade ha ett bra koncept med stål och träbjälkar blandat samt tio års garanti.
 
M MEE-84 skrev:
Hej, vi har använt Bygg och sylltjänst i Munka Ljungby och är nöjda med bemötande och resultat.
Det fanns även en Helsingborgsbaserad firma som också verkade seriös, kommer tyvärr inte ihåg namnet. De låg i lite högre prisklass men verkade ha ett bra koncept med stål och träbjälkar blandat samt tio års garanti.
Platcon?
 
Lexington Lexington skrev:
Platcon?
Ja! Blev resultatet bra?
 
M MEE-84 skrev:
Ja! Blev resultatet bra?
Vi anlitade inte Platcon, undrade mest om det var det företaget du var ute efter.
 
Lexington Lexington skrev:
Vi anlitade inte Platcon, undrade mest om det var det företaget du var ute efter.
Ja, kollade med PlatCon och de gav ett bra intryck, har även hört dessa rekommenderas, men i slutänden valde vi en annan firma som också gav bra intryck och seriös offert som låg under PlatCons. Men fick intrycket att PlatCons lösning var mer avancerad och möjligen bättre, men svårt att veta.
 
Dom vi anlitade var ”utbrytare” från ovan nämnda företag och använder sig inte av stålsyll.
Ser egentligen ingen anledning till att göra det heller?
Men, vi hade också Platcon här för offert, o precis som du säger, dom gav ett väldigt gott intryck!
 
  • Gilla
MEE-84
  • Laddar…
Lexington Lexington skrev:
Dom vi anlitade var ”utbrytare” från ovan nämnda företag och använder sig inte av stålsyll.
Ser egentligen ingen anledning till att göra det heller?
Men, vi hade också Platcon här, o precis som du säger, dom gav ett väldigt gott intryck!
Känner tyvärr inte till vad de olika teknikerna innebär men har för mig att PlatCon erbjöd 10 års garanti. Som jag vill minnas var det stål närmast marken och trä ovanpå detta men om det är bättre eller sämre har jag ingen aning om.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.