Hej!
Någon som vet en bra websida med utbud på tomter?
Tänkte då inte på de vanliga som blocket, hustillverkare lr "de vanliga mäklarna"? :-/
 
Kolla med kommunen, de brukar ha tomter om man har tur.
 
Har redan kollat, men de tomter de kan erbjuda är alldeles för små eller ligger på fel plats!
 
Hör med kommunen vilka byggprojekt som är på gång/planeras. Det finns oftast, lite beroende på ort, större företag typ Skanska, Derome, JM som projekterar stora områden för byggnation.
 
Tack för tipset! det ska jag kolla upp :) Är det någon annars som vet någon sida där privatpersoner annonserar ang tomter, hus, fritidshus mm. ungefär som på blocket!
 
www.hemnet.se har ju en tomtfunktion som du kan söka på.....
 
Calle Anka skrev:
www.hemnet.se har ju en tomtfunktion som du kan söka på.....
Men hemnet kan man inte annonsera på som privatperson, måste gå via mäklare...

/Alter ego
 
Garden skrev:
Tänkte då inte på de vanliga som blocket, hustillverkare lr "de vanliga mäklarna"?  :-/
 
Min favoritsida (näst efter denna eminenta naturligtvis ;)) är http://www.constellator.se/
Både för listorna med mäklare, där man även hittar de som inte lägger ut annonser på hemnet eller bovision men även sidan med länkar till annonssidor.

//L
 
bythus.se finns oxå...
Men verkar inte uppdateras så ofta...?
t.ex så finns det en tomt i svärtinge sen länge, men jag har svarat på annonsen ett flertal gånger,men killen svarar inte tillbaks.
är väl förmodligen såld :-/
 
När du svarar....klicka på ikonen som ser ut som en jordglob (nr 2 från vänster) och då kommer följande upp . Klistra in länken mellan dessa två så funkar det. www.bygganytt.com
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.