Nu vill vi ha lite uppdateringar!! Du har väl inget annat o göra? :thinking::rolleyes:
 
  • Gilla
patfred och 2 till
  • Laddar…
Hahaha nej inget annat på schemat!

Men..

Här kommer lite uppdateringar! Huset är tätt, plåttaket på till 50% ca. Isolering ska tryckas in i yttertaket nästa vecka och panelen ska på!

Carporten och förråd är på g och tomten har jämnats av på baksidan. På Grusade delar ska det gjutas en betongterass

Halvfärdigt hus med ställningar, delvis pålagt plåttak och grusad tomt redo för betongterass.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Halvfärdigt hus med plåttak, ställningar och en bil framför en betonggrund för terrass.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Halvfärdigt hus med plåttak till 50%, isolering och stomme för carport synlig.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Delvis färdigställd byggnad med stora fönster, byggmaterial syns genom glaset och grävmaskin i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Delvis färdigställt hus med ställningar runt, halvklart plåttak och synlig isolering, omgiven av grus.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Jimmy Jensen och 19 till
  • Laddar…
Ja nu vill vi ha BILDER!!!
 
  • Gilla
artesuave
  • Laddar…
Åsa Lund
Ja, lite bilder i vårsolen vore fint
 
  • Gilla
artesuave
  • Laddar…
Hur går det? :)
 
Han har helt lagt ner byggahus!! :cry::cry::cry:
 
  • Ledsen
Appendix
  • Laddar…
Grattis till fantastiskt hus! Blir huset färdig nu? Få jag frågan var kostar för arkitekt?
 
Jag har sett någon bild på Instagram på huset.. Så efter lite luskande så kan jag säga att huset är färdigt.

För den som vill se lite bilder så finns det på @rakelhatz på Instagram :)
 
  • Gilla
ZeldaZen och 2 till
  • Laddar…
J Jarlsgård skrev:
Jag har sett någon bild på Instagram på huset.. Så efter lite luskande så kan jag säga att huset är färdigt.

För den som vill se lite bilder så finns det på @rakelhatz på Instagram :)
Jag blev så nyfiken så jag var tvungen att googla lite. Hon som har kontot på insta har jobbat på Esny och driver nu en firma inom projektledning av fastighetsutvecklingsprojekt. Vad gäller huset blev det grymt flådigt. Lär ha kostat en bra slant
 
Ja jag googlade lite också och vad jag kunde se så är hon den enda som står skriven på adressen. Skulle gissa att det är därför pellitos uppdateringar inte fortsatte!
 
  • Gilla
PellePeps
  • Laddar…
Tråkigt det inte verkade sluta bra för Pelle. Husbyggen är tunga.

Men trevligt att iaf hans exfru bor kvar i huset så nån får njuta av drömmen
 
Hehe ni kan vara lugna, inga skilsmässor eller fnurror på några trådar här. Det har dock varit full fokus på annat än att uppdatera här!

Har tänkt att uppdatera när huset är klart men det är det inte än, vi har varit tvungna att prioritera lite och som ett resultat har vi väntat med två av badrummen, hela tomten och en walk in closet.

I skrivande stund håller vi på med att fixa tomten och badrummen!
 
  • Gilla
  • Haha
rampante och 18 till
  • Laddar…
P pellito skrev:
Hehe ni kan vara lugna, inga skilsmässor eller fnurror på några trådar här. Det har dock varit full fokus på annat än att uppdatera här!

Har tänkt att uppdatera när huset är klart men det är det inte än, vi har varit tvungna att prioritera lite och som ett resultat har vi väntat med två av badrummen, hela tomten och en walk in closet.

I skrivande stund håller vi på med att fixa tomten och badrummen!
Vad kul att höra från dej. Du har varit efterlängtad.
 
  • Gilla
Hemmakatten
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.