Svaret är Selected Exclusive

Vi har renoverat huset de senaste 10åren och även byggt flera altaner men har aldrig haft nån riktig loungemöbel där vi kan koppla av tillsammans.
Nu i Coronatider när vi båda vuxna jobbar hemifrån och även två av tre barn har skolundervisning hemifrån behöver vi ett ställe där alla får plats och kan sitta bekvämt tillsammans på våra raster. Finns nog plats för katten också.

Att möbeln dessutom heter Göteborg och vi bor i Göteborg vore ju en extra bonus.
 
Svar: Selected Exclusive

Efter 10 år har vi äntligen oljat in vår stora altan - den blev som ny - just nu ser det inte trevligt ut med de gamla möblerna..
Att få vinna en fin möbelgrupp är ett bidrag på vår dröm om att tillslut få råd (många punkter är det)
- att få till en liten oas, med stilrent, vackert, mysigt och ombonat.
 
Svaret är Selected Exclusive , så snygg önskar få njuta av hemmasommaren i denna snygga loungegrupp☀️
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]
Den här veckan kan ni vinna nya, läckra loungemöbler från Bra Sommarmöbler till uteplatsen! Gruppen Göteborg är tillverkad i vit aluminium och har grå dynor. Klädseln i polyester är avtagbar för tvätt. Hörnsoffan är hela 222 x 222 cm och har plats för många. Den är tillverkat i moduler för enkel förvaring vid behov. Det kvadratiska bordet, 68 x 68 cm, är även det i vit aluminium och har en skiva av frostat glas.

Totalt värde: ca 10 000 kr

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Vilket varumärke ingår loungegruppen Göteborg i?
Svaret hittar du här: [länk]

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 8 maj.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
Glöm inte se till att dina aktuella uppgifter finns på din profilsida så vinsten kan skickas hem till dig!
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Bra sommarmöbler. Vi tackar Bra sommarmöbler för att de sponsrar den här tävlingen.
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]
Den här veckan kan ni vinna nya, läckra loungemöbler från Bra Sommarmöbler till uteplatsen! Gruppen Göteborg är tillver
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]
Den här veckan kan ni vinna nya, läckra loungemöbler från Bra Sommarmöbler till uteplatsen! Gruppen Göteborg är tillverkad i vit aluminium och har grå dynor. Klädseln i polyester är avtagbar för tvätt. Hörnsoffan är hela 222 x 222 cm och har plats för många. Den är tillverkat i moduler för enkel förvaring vid behov. Det kvadratiska bordet, 68 x 68 cm, är även det i vit aluminium och har en skiva av frostat glas.

Totalt värde: ca 10 000 kr

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Vilket varumärke ingår loungegruppen Göteborg i?
Svaret hittar du här: [länk]

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 8 maj.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
Glöm inte se till att dina aktuella uppgifter finns på din profilsida så vinsten kan skickas hem till dig!
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Bra sommarmöbler. Vi tackar Bra sommarmöbler för att de sponsrar den här tävlingen.
kad i vit aluminium och har grå dynor. Klädseln i polyester är avtagbar för tvätt. Hörnsoffan är hela 222 x 222 cm och har plats för många. Den är tillverkat i moduler för enkel förvaring vid behov. Det kvadratiska bordet, 68 x 68 cm, är även det i vit aluminium och har en skiva av frostat glas.

Totalt värde: ca 10 000 kr

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Vilket varumärke ingår loungegruppen Göteborg i?
Svaret hittar du här: [länk]

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 8 maj.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
Glöm inte se till att dina aktuella uppgifter finns på din profilsida så vinsten kan skickas hem till dig!
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Bra sommarmöbler. Vi tackar Bra sommarmöbler för att de sponsrar den här tävlingen.
 
Svar:Selected Exclusive Skulle verkligen vilja njuta av kommande hemmasommar i den supersnygga loungegrupp från sommarmöbler!☀️
 
Vi ska bygga ut vår altan i början av sommaren och skulle verkligen behöva en skön utemöbel för familjen att hänga i när det är klart.

svaret är: Selected Exclusive
Mvh
Daniel
 
Redigerat:
Svaret är Selected Exclusive. Min motivering är: Vi har i tre års tid kämpat för att få riva och bygga nytt hus på vår sommarstugetomt. Vi har tampats med en granne som lever kvar i tron att det bara ska vara sommarstugor här och de ska se ut som han vill. Nu har länstyrelsen satt punkt för vårt tänkta bygge och vi får tänka om, renovera och bygga till. En ny möbel i trädgården skulle vara ett hopp om att det kommer nya tider då vi äntligen får bygga om och till.

Vänligen Birgitta Johansson
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]
Den här veckan kan ni vinna nya, läckra loungemöbler från Bra Sommarmöbler till uteplatsen! Gruppen Göteborg är tillverkad i vit aluminium och har grå dynor. Klädseln i polyester är avtagbar för tvätt. Hörnsoffan är hela 222 x 222 cm och har plats för många. Den är tillverkat i moduler för enkel förvaring vid behov. Det kvadratiska bordet, 68 x 68 cm, är även det i vit aluminium och har en skiva av frostat glas.

Totalt värde: ca 10 000 kr

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Vilket varumärke ingår loungegruppen Göteborg i?
Svaret hittar du här: [länk]

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 8 maj.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
Glöm inte se till att dina aktuella uppgifter finns på din profilsida så vinsten kan skickas hem till dig!
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Bra sommarmöbler. Vi tackar Bra sommarmöbler för att de sponsrar den här tävlingen.
Svar: Selected Exclusive

Ja eftersom det är helt riskfritt att vinna något på en sån här grej så vågar man ju ändå försöka.
Skulle jag mot förmodan vinna så skulle jag ju vara så illa tvungen att bygga det där soldäcket som jag funderat på.
 
Svar: SELECTED EXCLUSIVE

Jag vill vinna denna snygga soffgrupp så jag kan byta ut de gamla och slitna trädgårdsmöblerna som vi använder nu.
 
Svar: Selected Exclusive

Med en gammal svart flätad plastgrupp med plats för fyra är vi precis som familjen Simpson när det är utemysdags eftersom vi är fem stycken (+3 katter). Tänk vad jag skulle bli populär om jag ordnade mer plats :-D
simpsons-sofa-1.jpg
 
Rickard.
Svar Selected Exclusive

Eftersom Coronaviruset grusat semesterplanerna tänkte vi investera dom sparade pengarna i en härlig altan och det hade inte varit dumt med snygga utemöbler till den.
 
Svar: Selected Exclusive

Motivering: Deltidssjukskriven sen många år tillbaka. Svårt att unna sig nya utemöbler. Hade varit underbart att vinna era vackra utemöbler.
 
Svar: Selected Exclusive.

Vi har flyttat till ett hus med en fantastisk altan som blivit vackert silvergrå. Vid husköpet fick vi med ett set utemöbler, dessvärre var de i så dåligt skick att de gick sönder när vi skulle börja använda dem. Utemöbler är ju kostsamt, och i nuläget har vi valt att prioritera bygge av tak över altanen så att man kan njuta av den vid olika väderlekar. Därför vore det lyckosamt att även kunna möblera altanen med dessa snygga utemöbler (som dessutom matchar huset väldigt bra!).
 
Svaret är Selected Exclusive.

Corona innebär att semestern i år blir väldigt kort, större delen av sommare kommer spenderas arbetande på sjukhuset. Att då få spendera de lediga dagarna jag får tillsammans med familjen i nya utemöbler på altanen hade varit själavård på hög nivå.
 
Svar: Selected Exclusive

Nu i Corona tider o själv har jag blivit uppsagd och sambon permeterad så skulle det sitta fint med en sån vinst.
 
Selected Exclusive
Om jag vinner slipper jag bygga den där europallsoffan jag lovat frugan i 5 år nu.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.