Har precis kollat ekdörrar....Doorias är dyr men jäkligt hög kvalitet. De säljs via återförsäljare. Om du i stället väljer Ekstrands dörrar, direktleverans bara, kommer du ned ca 22%.

Kolla dessa priser:

Märke Dörr Karm Foder Totalt
Dooria3000200015006500
Ekstrands2800 1300 1000 5100
[/td]
Alla priser inkl moms
 
Fisatan. Jag som köpte riktiga vita spegeldörrar, fyra stycken (kungsäter). Dom kostade ungefär 2400styck ink karm.

Det tyckte jag var dyrt.... ::) :)
 
Ja dessvärre är ek dubbelt så dyrt...frågan om det är dubbelt så snyggt? Vi kommer ha ett rätt vitt hus i övrigt så vi måste bryta av med ek-golv och dörrar annars blir det för mycket ljusterapi! ;D

Min budget på dörrar är nästan 90 tkr vilket omfattar 8 innerdörrar ek, 3 ytterdörrar samt 2 skjutdörrar.

Det är ytterdörrarna som kostar och dessa är inte ek...en Kungsäter kostar ca 15 000 spänn och jag behöver en entré, groventré samt garage!

Men snyggt blir det...

Addera_eik.jpg

Viken_1517.jpg
 
Ja dom dörrarna fundera jag också på...men dom är dyra :(Men super snygga :)
Hittar du motsvarande men billiga så skriv det gärna här..
 
Är man med i Villaägarföreningen så har man 15% hos Ekstrands, det kan kanske hjälpa till.
 
Doorias är helt klart snyggast :p... vill ha ;)
Jag har kollat på Swedoor också då jag har min ytterdörr från dom.Men jag vet inte deras priser på innedörrar. Är dom dyra?? Bla skall dom till toaletterna ha runda fönster. Men dom i ek faner ser inte ut som "jag vill",eller målade.. har inte bestämt mej än..
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.