Vi har en tråkig gammal stenläggning på radhusets framsida som jag gärna vill ändra. Det är endast ca 8 kvm. Vill ha det elegant men med minimal insats i både pengar och tid, dvs vill inte anlita någon och vill ej betala särskilt dyrt. Funderar på typ makadam eller singel, men när jag googlar efter bilder på det så dyker inget upp och det får mig att tro att det inte passar/funkar. Vet nån härinne?
 
Karlia
Jag har grus på framsidan vilket jag vill ändra eftersom jag är trött på ogräset som växer i gruset. Kan inte annat än att hålla med om att inspirationsbilder för liten radhus framsida är svåra att hitta!
 
bildgoogla front garden eller terraced house front garden
 
  • Gilla
Karlia
  • Laddar…
Narren666
K Kattastrof skrev:
Vi har en tråkig gammal stenläggning på radhusets framsida som jag gärna vill ändra. Det är endast ca 8 kvm. Vill ha det elegant men med minimal insats i både pengar och tid, dvs vill inte anlita någon och vill ej betala särskilt dyrt. Funderar på typ makadam eller singel, men när jag googlar efter bilder på det så dyker inget upp och det får mig att tro att det inte passar/funkar. Vet nån härinne?

Grus vet jag många som retar sig på, då det lätt far ut i gräsmatta/uppfart/trottoar.
Eller vad man nu har runt huset.

Som jag förstår har du redan en befintlig stenläggning, då borde du kunna byta bef, mot det du vill ha.
Försök sälja stenarna på blocket, och då också köpa beg, så bordet inte kosta många kronor.

Lägg upp bild hur det är nu så är det säkert någon som kan bidra med tips
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.