Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]
Den här veckan kan ni vinna nya, läckra loungemöbler från Bra Sommarmöbler till uteplatsen! Gruppen Göteborg är tillverkad i vit aluminium och har grå dynor. Klädseln i polyester är avtagbar för tvätt. Hörnsoffan är hela 222 x 222 cm och har plats för många. Den är tillverkat i moduler för enkel förvaring vid behov. Det kvadratiska bordet, 68 x 68 cm, är även det i vit aluminium och har en skiva av frostat glas.

Totalt värde: ca 10 000 kr

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Vilket varumärke ingår loungegruppen Göteborg i?
Svaret hittar du här: [länk]

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 8 maj.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
Glöm inte se till att dina aktuella uppgifter finns på din profilsida så vinsten kan skickas hem till dig!
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Bra sommarmöbler. Vi tackar Bra sommarmöbler för att de sponsrar den här tävlingen.
Svaret är Selected Exclusive.
Skulle sitta fint i dagens coronatider då barnen kan komma o hälsa på men sitta en bit från varandra på behörigt avstånd.
 
Svar: Selected Exclusive
När man inte får ut och resa, så får väl Göteborg komma till oss!
Längtar efter en hemester där även uteplatsen är fräsch och det blir vårt eget lilla pensionat.
 
Svar: Selected Exclusive

Den fina soffan vore drömmen till vår altan på framsidan av huset. Det är där morgonsolen kommer, där syrenerna står nära och utsikten är vacker. Att krypa upp med tidningen och en kopp kaffe sedan byta tidning mot saga för någon av de tre barnen. Sen plocka fram frukost och njuta av en ledig lång morgon tillsammans och få plats allesammans det vore mysigt!

Träaltan med räcke framför ett hus vid gryningen, med utsikt över en sjö och andra hus i bakgrunden.
 
F fsn skrev:
är Selected Exclusive.
Selected Exclusive

Renoverar mitt lilla gathus i Ystad. Innergården har ännu inte fått den kärlek den förtjänar. En hörnsoffa hade varit det bästa, då kan jag fika i solen mellan renoveringen, hjälper mig att flytta mig efter var solen når ner.
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]
Den här veckan kan ni vinna nya, läckra loungemöbler från Bra Sommarmöbler till uteplatsen! Gruppen Göteborg är tillverkad i vit aluminium och har grå dynor. Klädseln i polyester är avtagbar för tvätt. Hörnsoffan är hela 222 x 222 cm och har plats för många. Den är tillverkat i moduler för enkel förvaring vid behov. Det kvadratiska bordet, 68 x 68 cm, är även det i vit aluminium och har en skiva av frostat glas.

Totalt värde: ca 10 000 kr

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Vilket varumärke ingår loungegruppen Göteborg i?
Svaret hittar du här: [länk]

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 8 maj.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
Glöm inte se till att dina aktuella uppgifter finns på din profilsida så vinsten kan skickas hem till dig!
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Bra sommarmöbler. Vi tackar Bra sommarmöbler för att de sponsrar den här tävlingen.
Selected Exclusive är varumärket. ”Jag vill sitta i en fin och skön möbel och relaxa. Utan att massa pengar baxa. Nyinflyttad i hus har jag inte råd, ens med en liten tråd” ;)
 
I
Svar: Selected Exclusive.

Då vi går i väntans tider både gällande tillträde till vårt hus och vårt första gemensamma barn (båda beräknade i sommar) skulle det vara fantastiskt om vi kunde vinna så fina loungemöbler och slippa shoppa runt med foglossning och allmänt stresspåslag ;)
 
SVAR:
SELECTED EXCLUSIVE

MOTIVERING:
Jag och min sambo köpte i höstas vårt första gemensamma projekt, en sommarstuga. Sen dess har vi installerat avlopp, byggt ut huset, snickrat altandäck och håller just nu på att färdigställer insidan för att flytta in! Något som hamnat på efterkälken är inköp av möbler; så det skulle vara så kul att vinna denna snygga loungegrupp som första möbeln till altandäcket!
 
  • Person installerar träplankor på altandäck vid sjö i solljus.
Selected Exclusive
Jag har sedan vi flyttat in i vårt hus för två år sedan spanat in exakt denna soffgrupp men det kommer varje år en oväntad kostnad som äter upp budgeten och vi har kvar de blåmålade furumöblerna som gamla ägaren lämnade. Om vi skulle vinna dessa skulle jag bli obeskrivligt glad eftersom jag har suktat efter dessa länge. Trevlig sommar
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]
Den här veckan kan ni vinna nya, läckra loungemöbler från Bra Sommarmöbler till uteplatsen! Gruppen Göteborg är tillverkad i vit aluminium och har grå dynor. Klädseln i polyester är avtagbar för tvätt. Hörnsoffan är hela 222 x 222 cm och har plats för många. Den är tillverkat i moduler för enkel förvaring vid behov. Det kvadratiska bordet, 68 x 68 cm, är även det i vit aluminium och har en skiva av frostat glas.

Totalt värde: ca 10 000 kr

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Vilket varumärke ingår loungegruppen Göteborg i?
Svaret hittar du här: [länk]

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 8 maj.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
Glöm inte se till att dina aktuella uppgifter finns på din profilsida så vinsten kan skickas hem till dig!
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Bra sommarmöbler. Vi tackar Bra sommarmöbler för att de sponsrar den här tävlingen.
Hej, Byggahus!

Svaret är Selected Exclusive.

Min motivering: Jag har en ny sommarstuga som just nu är helt omöblerad, och jag skulle bli överlycklig över att få sitta i denna fina loungemöbel på min altan, och blicka ut över Vättern (har lite sjöutsikt). Det är just den här lite klassiska stilen jag är ute efter, och dessutom kommer vitt vara en av temafärgerna såväl inne i huset som i uterum och altan, så denna soffa som ju har vit stomme skulle bli helt perfekt för mig! Den ser dessutom ryggvänlig och skön ut!

Vänliga hälsningar
Gabriella Garemark, Linköping med stuga vid Vättern, Motala
 
Svar: Selected Exclusive

Motivering:
I år när alla måste ta det lugnt
och inte fara land och rike runt
vore Sommarmöbler Bra
för att Hemester kunna ta
 
Svar:
Exclusive Selection

Motivering:
I dessa tider när man ska hålla sig hemma,
så vill man göra det bästa av situationen,
soffgruppen Göteborg skulle kunna sätta tonen,
för en mysig sommar på altanen,
med oss och barnen.
 
Från Selected Exclusive

Livet tar ibland en oväntad vändning, den som man trodde alltid skulle finnas vid sin sida rycks ifrån och livet blir upp och ner. Ett nytt värmesystem till huset får prioriteras och altanmöbler vänta. Det vore så härligt att vinna dessa fina möbler så man kan bjuda in de nära som stöttat och hjälpt till under den tunga tiden.
 
mickerehn
Selected Exclusive

Kanon om jag vinner eftersom nuvarande soffgrupp torkat ut i solen och börjat spricka men också för att jag kan gå i god för att någon faktiskt vinner i era många tävlingar :)
 
Selected Exclusive är rätta svaret.

Motiveringen lyder:

Jag har sedan årsskiftet flyttat in i ett äldre hus som jag håller på att totalrenovera, allt enligt önskan från min fantastiska men tillika bestämmande sambo, allt ska vara nytt och fräsch in i minsta detalj.
Jag har haft 2 lediga dagar från renoveringen och är snart inne på min 5e månad med ganska dyra utgifter, nu när solen värmer och det är dags att vistas mer utomhus så är de gamla omoderna loungemöblerna ett minne blått och jag bävar inför den kommande utgiften för nya fräscha fina möbler, snälla befria mig från denna huvudvärk!
 
Svar: Selected Exclusive

Fint hus, men tråkig terrass,
det är ju ganska kass.

Soffan Göteborg tycker vi,
skulle vara pricken över i.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.