Svaret är: Selected Exclusive

Förra sommaren lämnade jag mitt hus sen 12 år tillbaka, som jag älskat, renoverat och tyvärr byggt ut så jag inte hade råd att bo kvar efter separation och i mitt nya hus skulle det behövas en skön soffa för lata dagar i sommar så jag har någon stanns att koppla av mellan trädgårdsarbete och husmålning. Den ser faktiskt så skön ut att jag tror en tupplur eller två kan avnjutas i den på altan. :)
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]
Den här veckan kan ni vinna nya, läckra loungemöbler från Bra Sommarmöbler till uteplatsen! Gruppen Göteborg är tillverkad i vit aluminium och har grå dynor. Klädseln i polyester är avtagbar för tvätt. Hörnsoffan är hela 222 x 222 cm och har plats för många. Den är tillverkat i moduler för enkel förvaring vid behov. Det kvadratiska bordet, 68 x 68 cm, är även det i vit aluminium och har en skiva av frostat glas.

Totalt värde: ca 10 000 kr

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Vilket varumärke ingår loungegruppen Göteborg i?
Svaret hittar du här: [länk]

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 8 maj.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
Glöm inte se till att dina aktuella uppgifter finns på din profilsida så vinsten kan skickas hem till dig!
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Bra sommarmöbler. Vi tackar Bra sommarmöbler för att de sponsrar den här tävlingen.
Hej! Mitt svar är Selected exclusive och min motivering är att då kan både jag och gubben ligga i samma soffa och scrolla i byggahus.se
 
Selected Exklusive! Kan den passa bättre nånstans än på vår numera ödsliga uteplats! Solstolarna som stod där innan rasade ihop och nu behöver vi något nytt och fräscht att njuta kvällssol i.

Hälsningar
Pasi
 
  • Tom uteplats med trätrall och staket, läge för nya solstolar.
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]
Den här veckan kan ni vinna nya, läckra loungemöbler från Bra Sommarmöbler till uteplatsen! Gruppen Göteborg är tillverkad i vit aluminium och har grå dynor. Klädseln i polyester är avtagbar för tvätt. Hörnsoffan är hela 222 x 222 cm och har plats för många. Den är tillverkat i moduler för enkel förvaring vid behov. Det kvadratiska bordet, 68 x 68 cm, är även det i vit aluminium och har en skiva av frostat glas.

Totalt värde: ca 10 000 kr

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Vilket varumärke ingår loungegruppen Göteborg i?
Svaret hittar du här: [länk]

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 8 maj.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
Glöm inte se till att dina aktuella uppgifter finns på din profilsida så vinsten kan skickas hem till dig!
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Bra sommarmöbler. Vi tackar Bra sommarmöbler för att de sponsrar den här tävlingen.
hej
Svaret är

Selected Exclusive

skulle passa perfekt på vår stora altan som
behöver lite mer möbler
 
  • Stor tom altan med trägolv och häck, redo för nya möbler under solig himmel.
Svar:
"Göteborg soffgrupp
från Selected Exclusive
"

(Notera att jag var in på hemsidan och sökte upp informationen alldeles själv!)

Vi har stor släkt och få sittplatser, senast fick vi ta ut köksstolar då vi bjöd på kaffe. I denna stiliga sittgrupp skulle alla våra släktingar från Göteborg känna sig som hemma!
 
  • Gilla
Annelie Hultberg
  • Laddar…
Svar: Selected Exclusive
Som så många andra har jag byggt en fin altan, men sen räckte pengarna inte till fina utemöbler. Corona har inte gjort att ekonomin blivit bättre, men isoleringen dessto långvarigare. Att njuta sol och ljus och fågelsång är mig dock förunnat. Att sitta skönt och njuta i en ny underbar möbel från Göteborg vore pricken över i.
 
Svaret är Selected Exclusive.
Och den här soffgruppen skulle passa perfekt till vårat nyköpta hus i vit mexitegel vi får tillgång till i sommar.
Frågan är bara om den ska placeras på stora altanen för socialhäng eller vid spabadet utanför bastun för slöhäng.
 
Selected Exclusive;

Behöver en stoor soffa, då den gaaamla liiilla är för liten, så min gamla mamma vill inte hälsa på mig på altanen, för nära i dessa Corona tider :( ...
Så hade varit toppen att få en finfin hörnsoffa så får både mamma&pappa plats i ena hörnet, och jag i det andra :)
 
Svar på frågan är Selected Exclusive.

Har med min sambo precis köpt vårat första hus och inflytt är första juli.
Hade varit helt perfekt att få vinna loungemöbler till våran altan då vi står utan nu och kommer förmodligen inte kunna prioritera att köpa det då vi måste renovera hela huset. 150 kvm + 105 kvm källare.
 
Svar: Selected Exclusive

När solen sakta sänker sig ner över horisonten
Sitter vi med en kopp kaffe och myser i denna sköna soffa.
 
Svaret är Selected Exclusive.

Hoppas på bra sommar väder då behöva Bra sommarmöbler.
 
Selected Exclusive
Vi ska utöka vår uteplats med en yta i kvällsolsläge. Det vore perfekt med en snygg möbel att sitta i där och avnjuta kvällssolens strålar (och en god dryck).
 
Svaret är Selected Exclusive.

Helt enkelt för att slippa höra min bättre hälfts tjat om att våra är slitna och fula.
Då kan vi lägga pengar på att få klart tomten istället
 
Selected Exclusive

Femte sommaren i vårt nybyggda hus närmar sig. Äntligen är första altanen på plats och det vore så trevligt att ha en loungesoffa där. Jag vill inte ha plaststomme (läs konstrotting) så denna vård vård perfekt att vinna!
 
Svar:Selected Exclusive.

Vi har vår lilla solhörna av trädgården där denna gjort sig superfin.
Där kommer vi sitta många fina sommarkvällar och njuta om vi vinner :).
mvh
Leif
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.