Svar på frågan: Selected Exclusive
Motivering: Med bra sommarmöbler på sin altan, kan man vara spontan. Mys med familj var da, ingen annanstans vill man va!

Min älskade fru och jag har även tioårig bröllopsdag om några veckor, och denna soffa hade varit en fantastisk vinst och present till oss som kommer att fira hemma tillsammans med barnen.
 
Svar: SELECTED EXCLUSIVE

Motivering: Hyr ett härligt hus på Åland där dessa möbler skulle passa bättre än de gamla rangliga möblerna som står där nu.
Då man inte vill investera för mycket när man hyr så skulle dessa möbler göra solnedgången över Ålands hav ännu härligare.
 
Svaret är Selected Exclusive.

Efter över 1 år av hemmaisolering pga av stammcellsbyte för min MS och nu isolering för Corona.
Denna soffa skulle få mig att klara av isoleringen bättre och få mig att vara i trädgården lite oftare.
 
Svar: Selected Exclusive

Vi har byggt ett trädäck på baksidan på vår hus men aldrig haft råd att köpa möbler att köps möbler dit då både jag och min fru är hemma och vabbar med våran sjuka son.
 
  • Nybyggt trädäck på baksidan av ett hus sett genom en glasruta, med verktyg och en grill i bakgrunden.
Svar: Selected Exclusive

Har tyvärr ingen bra motivering då aluminiummöbler inte fungerar så bra när man bor havsnära på västkusten. Det blir att måla dem vartannat år i alla fall om jag vinner.
 
Svar: Selected Exclusive
Min fru gillar utemöbler. Gör min fru överlycklig med en ny grupp
 
Svar: Selected Exclusive

Känner att jag är i ett stim,
Så tar och bjuder till med ett rim.
Har en altan från tidigt 30-tal,
Riktigt risigt och skral.
Sitter på Sjöstugan som gud glömt,
Många skulle sagt att renovering är dödsdömt.
Men platsen grym och utsikten är fin,
Så jag tänkte försöka återskapa magin.
Behöver plats att fundera på isolering, golvreglar och om stugan ska plastas,
Då vore det skönt om benen fick avlastas.
När jag nu ska ta mig an detta fossil,
Tänkte jag föreslå en deal!
I utbyte mot en soffa att sitta på,
Så kommer något annat ingå.
En historia om framfart, motgång, mögel och snus,
En renoveringstråd på byggahus.
 
  • Gammal röd stuga med förfallen altan och utsikt över en sjö, omgiven av grönska och träd.
Svar: Selected Exclusive

Nog för att barnen tycker det är roligt att fika och sitta på altangolvet, men vi vuxna sätter oss gärna något bekvämare och detta är ju perfekt för ändamålet! Eftersom barnen är så många så får de dessutom chansen att välja, soffa eller altangolv.
 
Svar: Selected exclusive

Vi har precis avslutat renoveringen inomhus och vill kunna njuta lite av vår trädgård! En soffa av detta slag skulle göra sig fint på vår altan!
 
Svar: Selected Exclusive

Precis flyttat in till drömhuset och vi behöver ett stort trädgårdsset eftersom vi brukar ha många gäster åt gången. Förhoppningsvis så kan vi till sommaren åter igen bjuda vänner på fest.
 
SELECTED EXCLUSIVE

Med Göteborg soffgrupp från Selected Exclusive placerad på husets framsida,
blir min borg den skönaste platsen att att njuta av kvällssolen på Öresundskusten.
 
1. Svaret är Selected Exclusive.
2. Detta vore ju den perfekta presenten till min syster som förutom att snart fylla 50 också har lyckats med att hitta sitt drömhus som nu håller på att renoveras. Altanen är i alla fall klar och där skulle ju den här få ståta med all sin prakt. En perfekt present skulle det bli och passande för gästerna att sitta i.
 
Varumärket som loungegruppen Göteborg ingår i är Selected Exclusive.

Vi skulle njuta i denna stilrena soffgrupp bredvid humleplantorna på vårat nylaserade ljusgråa altandäck.
 
Selected exclusive.
En uteplats där man kan koppla av och återfå lite krafter är något som är högt på våran lista. Med renoveringar och byggprojekt som löser av varann på gården skulle denna soffgrupp vara helt perfekt att varva ned i.
 
Selected Exclusive

Frugan har tjatat om vårsolen
Och dragit fram den pickiga kjolen
Så ett bygge startades igång
Med musik och valborgmässosång
Nu kan hon njuta i solen
Tyvärr saknas stolen
Så vinner jag detta set
Är fruns önskan komplett
 
  • Minigrävare bredvid grund av träkonstruktion för solterrass i trädgård under konstruktion.
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.