Svar: Selected Exclusive

Jag hade fått för mig att jag kunde snickra. Jag menar jag gick ändå i träslöjd 1991 och vad jag minns var recensionerna från läraren goda. Så nu sitter jag här på en pall med en bortgiven solstol och önskar att jag fräschat upp kunskaperna sedan 90 talet. Sittgruppen Göteborg från Selected Exclusive är precis vad jag önskar mig. Och en kopp nybryggt. Det sistnämnda klarar jag dock styra själv.
 
Svar: Selected Exclusive

Min sambo behöver uppmuntran, indragen semester p.g.a. corona och vårt bröllop är även det inställt. Det skulle vara kul att kunna uppmuntra henne med en fin soffgrupp i dessa tider.
 
Svaret är Selected Exclusive.

Min sambo behöver något att sitta på medans jag grillar.
 
J
SELECTED EXCLUSIVE är varumärket.
Denna Loungegrupp skulle verkligen bli kronan på verket efter att vårens projekt med ny uteplats börjar ta form. Sittgruppen skulle ha en självklar plats i skuggan under den nya pergolan.
Färgerna matchar dessutom perfekt mot både huset och den nya stenläggningen.
 
  • Delvis lagd grå stenläggning för uteplats med byggmaterial och verktyg runtomkring, under arbete.
Svar: Selected Exclusive


Vi har en terrass med en fantastisk utsikt. Vårt caféset dög alldeles utmärkt till att ta en kopp kaffe vid tills en storm välte bordet häromveckan och gjorde det skevt. En loungegrupp är vad som saknas för att terrassen ska komma till sin fulla rätt och det skulle helt klart bli mycket bekvämare att beundra vackra solnedgångar!

Solnedgång från en träterrass med caféstolar och omkullvält bord, utsikt över landskap.
 
svar: Selected Exclusive
Det ser ut som man kan sitta i den och drömma sej bort från allt elände som pågår. Så håller tummarna på lite tur
 
Svaret är :Selected Exclusive

perfekt med en större soffa på altanen där man kan sitta utan att trängas såhär i covid-19 tider, är ju ute och på behörigt avstånd som man får umgås denna sommar och varför inte göra det med stil med en soffa från Selected Exclusive
 
Svaret är Selected Exclusive. Den fina mysiga loungegruppen från Bra Sommarmöbler skulle jag vilja överraska min son och hans familj med då de haft det tufft med sin ekonomi. Då de köpte ett mögelskadat hus som de fått sanera och lagt mycket pengar på. Det skulle vara en dröm att få vinna gruppen till dem, så de skulle kunna sitta och mysa i den tillsamman med sina barn i sommar Och när Coronan försvunnit att vi ( farmor och farfar) också snart kan få komma och mysa i den tillsammans med dem.
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]
Den här veckan kan ni vinna nya, läckra loungemöbler från Bra Sommarmöbler till uteplatsen! Gruppen Göteborg är tillverkad i vit aluminium och har grå dynor. Klädseln i polyester är avtagbar för tvätt. Hörnsoffan är hela 222 x 222 cm och har plats för många. Den är tillverkat i moduler för enkel förvaring vid behov. Det kvadratiska bordet, 68 x 68 cm, är även det i vit aluminium och har en skiva av frostat glas.

Totalt värde: ca 10 000 kr

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Vilket varumärke ingår loungegruppen Göteborg i?
Svaret hittar du här: [länk]

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 8 maj.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
Glöm inte se till att dina aktuella uppgifter finns på din profilsida så vinsten kan skickas hem till dig!
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Bra sommarmöbler. Vi tackar Bra sommarmöbler för att de sponsrar den här tävlingen.
Svaret är Brafab
Motiveringen är att jag är alltid intresserad av Brasommarmöbler. Bra kvalitet, lämpliga priser och moderna produkter.
 
Svar: Selected Exclusive

Jag och min fru har precis gett oss in i vårat största projekt hittills, en tillbyggnad på 35 kvm samt en ny altan.

Under tidigare, mindre projekt, har jag tagit hjälp av vänner och bekanta och inte ens vetat om att byggahus.se har existerat.
Jag har precis upptäckt det här forumet och lusläst tråd efter tråd och fått mängder med ”eye-openers” och jag har aldrig känt sådan glädje i att bygga tidigare.

Min fru har alltid önskat sig en loungegrupp till altanen och jag tänkte nu göra slag i saken och ge henne det, men insåg att det kanske byggahus.se och Bra sommamöbler vill göra istället:)

Vi har precis påbörjat rivningen av den befintliga altanen där vi spar en liten del för trevliga utekvällar tills utbyggnaden är klar och den nya altanen är på plats. En loungegrupp av den här kalibern skulle verkligen bli pricken över i:et. Den här sommaren kommer att bli riktigt spännande:)
 
  • Rivning av gammal träaltan framför rödtegelfasad med piknickbord och kvarlämnad sektion för utekvällar.
Svaret är: Selected Exclusive

Vi skulle jättegärna njuta i dessa loungemöbler mitt ute i skogen under tiden vårt hus byggs i sommar. Lyx i byggkaos, det vore något!
 
Svar: Selected Exclusive

Då vi äntligen har tagit steget och ska flytta från lägenhet till villa vore det väldigt trevligt med en uppsättning fina möbler att ha på altanen som man kan spendera många timmar i under sommaren :)
 
Svar: Selected Exclusive

Loungemöblerna hade passat väldigt bra på min nybyggda altan som jag har kämpat med hela våren :)
 
H
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]
Den här veckan kan ni vinna nya, läckra loungemöbler från Bra Sommarmöbler till uteplatsen! Gruppen Göteborg är tillverkad i vit aluminium och har grå dynor. Klädseln i polyester är avtagbar för tvätt. Hörnsoffan är hela 222 x 222 cm och har plats för många. Den är tillverkat i moduler för enkel förvaring vid behov. Det kvadratiska bordet, 68 x 68 cm, är även det i vit aluminium och har en skiva av frostat glas.

Totalt värde: ca 10 000 kr

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Vilket varumärke ingår loungegruppen Göteborg i?
Svaret hittar du här: [länk]

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 8 maj.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
Glöm inte se till att dina aktuella uppgifter finns på din profilsida så vinsten kan skickas hem till dig!
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Bra sommarmöbler. Vi tackar Bra sommarmöbler för att de sponsrar den här tävlingen.
Svaret är: Selected Exclusive
Slängde de gamla möblerna för 2 år sedan, så det vore fantasikt att få vinna dessa tjusiga möbler, skulle vara underbart att ha snygga möbler att sitta i nu när det blir altannhäng i sommar när man sitter i karantän pga Corona.
 
Svar: Selected Exclusive

Enligt Mark Twain måste man, för att få ut det fulla värdet av glädje, ha någon att dela den med.

Dessa loungemöbler skulle vår familj använda för att dela glädje; i fika och skratt med vänner, lunch med barnen i solen, utsträckt i skymningen med en bok och hund i famnen, eller med min fru och ett glas vin när dag bytts till kväll.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.