Hej!
Jag har nyligen registrerat mig efter att ha njutit av debatten lite inkognito kan man väl säga under en längre tid.

Detta är ett suveränt forum att byta erfarenheter och ideér på. Nobelpriset i forumform till den som drog igång detta!

Jag och min fru har funderat länge på att bygga nytt och nu håller den drömmen på att förverkligas. Vi har hittat en trevlig tomt och kommer att bygga med Hjältevadshus. Vi har dessutom efter mycket funderande och planerande samt ett besök på Husexpo fastnat för enplanshuset Larsgården.

Vår tomt är sån att en Larsgården skulle passa ypperligt.

Har sökt på forumet och hittat viss information om Larsgården, men vill gärna komma i kontakt, få råd från er som byggt Larsgården eller planerar att bygga(eller alla andra också för den delen), för att höra vilka ideér ni har kring bygget?

Smarta lösningar både in och utvändigt, häftig inredning och dylikt, vad kan man göra för läckert av vardagsrummet med ryggåstaket t ex, nya planlösningar...

Många frågor har man och fler lär det bli, hittintills har vi bara paxat tomten, gjort vissa val in och utvändigt samt gjort ett första utkast till bygglov.

/ hälsn. Skytten



 
Hej
Vi håller på att beställa Larsgården, hurhar det gått för er?

/N
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.