Arnmark
Svaret är Selected Exclusive.

8/5 samma dag som tävlingen avslutas flyttar jag äntligen in i mitt första egna hus.
Efter 8år på 30 kvm utan uteplats så ska det bli så otroligt skönt med en egen uteplats.
Hade varit helt underbart att vinna en sån fin soffa. Egen uteplats med en skön soffa, det kan inte bli så my bättre.
 
Svar: Selected Exclusive

Motivering: I Coronatider gäller det att hålla avstånd och då passar en stor soffa som både inbjuder till utomhushäng och som är stor nog att undvika smittspridning perfekt på altanen i sommarstugan.
 
Svar på fråga ;
Selected Exclusive

Altanen i stugan på Sandön i Luleå skärgård ska efter 28 år nu byggas ut och om. Då kan vi sitta i en härlig Göteborgsgrupp, lyssa på Gyllene Tider och slippa skämmas över hur fult vi haft det! Lyxigt att få vinna en sådan snygg grupp och tänkt att Luleå alltid är i i topp fyra i solligan varje år så den skulle verkligen komma till användning. Tog en mörk höstbild så att det inte syns hur ful den nuvarande altanen är...
 
  • Mörk bild av stugans sida och befintlig altan vid skymning med belysning och fönster som lyser.
Mitt svar blir: Selected Exclusive

En soffa för umgänge för nära och kära är allt som behövs i dessa tider.
 
Rätt svar är: Selected Exclusive.

Jag skulle vilja ge denna till min fantastiska sambo som alltid tänker på andra. Till och med nu i denna stund då vi försöker fixa till huset inför försäljning så vill han göra fler renoveringar som att byta avloppsrör och annat tråkigt enbart för att nya ägarna ska slippa när dom flyttat in. Ett hjärta av guld och trött kropp som behöver ett ställe att koppla av i!
 
Svar: Brafab

Jag hade fått för mig att jag kunde snickra. Jag menar jag gick ändå i träslöjd 1991 och vad jag minns var recensionerna från läraren goda. Så nu sitter jag här på en pall med en bortgiven solstol och önskar att jag fräschat upp kunskaperna sedan 90 talet. En Leone sittgrupp från Brafab är precis vad jag önskar mig. Och en kopp nybryggt. Det sistnämnda klarar jag dock styra själv.
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]
Den här veckan kan ni vinna nya, läckra loungemöbler från Bra Sommarmöbler till uteplatsen! Gruppen Göteborg är tillverkad i vit aluminium och har grå dynor. Klädseln i polyester är avtagbar för tvätt. Hörnsoffan är hela 222 x 222 cm och har plats för många. Den är tillverkat i moduler för enkel förvaring vid behov. Det kvadratiska bordet, 68 x 68 cm, är även det i vit aluminium och har en skiva av frostat glas.

Totalt värde: ca 10 000 kr

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Vilket varumärke ingår loungegruppen Göteborg i?
Svaret hittar du här: [länk]

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 8 maj.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
Glöm inte se till att dina aktuella uppgifter finns på din profilsida så vinsten kan skickas hem till dig!
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Bra sommarmöbler. Vi tackar Bra sommarmöbler för att de sponsrar den här tävlingen.
Svar: Selected Exclusive

Den här lounge-gruppen skulle passa perfekt som ett skönt ställe att hänga i sommar bredvid vår nya pool!!
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]
Den här veckan kan ni vinna nya, läckra loungemöbler från Bra Sommarmöbler till uteplatsen! Gruppen Göteborg är tillverkad i vit aluminium och har grå dynor. Klädseln i polyester är avtagbar för tvätt. Hörnsoffan är hela 222 x 222 cm och har plats för många. Den är tillverkat i moduler för enkel förvaring vid behov. Det kvadratiska bordet, 68 x 68 cm, är även det i vit aluminium och har en skiva av frostat glas.

Totalt värde: ca 10 000 kr

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Vilket varumärke ingår loungegruppen Göteborg i?
Svaret hittar du här: [länk]

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 8 maj.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
Glöm inte se till att dina aktuella uppgifter finns på din profilsida så vinsten kan skickas hem till dig!
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Bra sommarmöbler. Vi tackar Bra sommarmöbler för att de sponsrar den här tävlingen.
Hej!

Svar: Selected Exclusive

Motivering: vi närmar oss 3:e sommaren i huset men har utnyttjat altanen väldigt lite. Det beror mycket på att vi inte har några sköna möbler (tog över en gammal grupp av förra ägarna) och att vi har haft så mycket att göra på huset. Nu har listan med projekt minskat rejält så vi tror att tiden att kunna njuta lite borde öka men problemet med den gamla möbelgruppen kvarstår. Den här vinsten skulle därför vara perfekt för att vi skulle kunna njuta av våran altan i sommar!
 
Svar: SELECTED EXCLUSIVE.

Motivering: Har precis köpt hus och i princip maxat ut budgeten iomed renovering av kök, dragning av el, vatten, avlopp mfl uppkomna kostnader.
Denna grupp skulle göra sig sjukt fint på vår uteplats som i dagsläget är minst sagt sparsmakat inredd med ett litet bord och fyra stolar.
Det skulle helt enkelt göra vår sommar med en schysst inredd uteplats att umgås på.
 
Svar: Selected Exclusive

Motivering: Enkelt, familjen vill ha en bra och snygg loungemöbel som passar i vår hörna och som även matchar vårt idag vit/gråa matbord som redan står på altanen. Måtten är perfekta, utseendet stilrent och snyggt.
Det matchar helt enkelt den här familjen alldeles alldeles perfekt! :ok:
Mer motivering än så behövs inte...
 
Svar: Selected Exclusive

Det skulle vara skönt om vi kunde sitta ute på altanen i en skön soffa och slappa av istället för att sitta på hårda stolar
 
Svaret är Selected Exclusive

Tänk att få glida ner i denna skönhet uppe på takterassen här hemma ist för våra nuvarande nedärvda ikea-fejk-rotting-möbler från en polare med udda kuddar och sönderslitna stolar.

Sommaren 2020 hade varit räddad!
 
Svaret är ”Selected Exclusive”.
Vi har länge funderat på att skaffa en utesoffa för vår skyddade solplätt men det har aldrig blivit av då vi inte gillar konstrotting och en trämöbel inte passar husets annars strama funkisstil. Denna möbeln skulle passa perfekt i stil och storlek och bli ett perfekt ställe för sommarhäng med vänner och familj hemma i trädgården denna coronasommar.
 
Svaret är Selected Exclusive.

Jag vill vinna för att min kompis inte kan uttala loungegrupp korrekt och det blir extra kul att höra honom prata om min nya loungegrupp.
 
AXS
Svar: Selected Exclusive

På grund av rådande corona-pandemi har vi fått flytta våra sommarplaner från farmors hus till ett tiny house.

Den här loungemöbeln ser ut att vara perfekt för vår familj och skulle göra ute till inne när huset är litet. Stor inte för att rymma många, men perfekt för den sociala distansen.

Det blir en guldkant på en sommar som inte blir som tänkt.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.