Vit hörnloungesoffa med grå dynor och kvadratiskt bord på träaltan, bredvid blomkruka.
Den här veckan kan ni vinna nya, läckra loungemöbler från Bra Sommarmöbler till uteplatsen! Gruppen Göteborg är tillverkad i vit aluminium och har grå dynor. Klädseln i polyester är avtagbar för tvätt. Hörnsoffan är hela 222 x 222 cm och har plats för många. Den är tillverkat i moduler för enkel förvaring vid behov. Det kvadratiska bordet, 68 x 68 cm, är även det i vit aluminium och har en skiva av frostat glas.

Totalt värde: ca 10 000 kr

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Vilket varumärke ingår loungegruppen Göteborg i?
Svaret hittar du här: https://www.brasommarmobler.se

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 8 maj.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
Glöm inte se till att dina aktuella uppgifter finns på din profilsida så vinsten kan skickas hem till dig!
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Bra sommarmöbler. Vi tackar Bra sommarmöbler för att de sponsrar den här tävlingen.
 
Redigerat:
  • Gilla
Brasse22 och 12 till
  • Laddar…
F
Svaret är Selected Exclusive.

och motiveringen är att den skulle passa så otroligt bra just här i ett rakt söderläge. Som gjort för den loungegruppen. Jag har andra bra placeringar för grillen.

Uppbyggd pool med blått kakel på en trädäcksterrass, med loungegrupp och grill i bakgrunden.
 
Redigerat:
Svar: Selected Exclusive

Vi håller på och bygger ett nytt hus. Det vi inte visste innan byggstart var att huset behövde pålas. Så nu har vi lagt ut 200 tusen på en kostnad som vi inte hade räknat med. Den här otroligt snygga soffgruppen skulle göra livet lite lättare.
 
Svaret är Selected Exclusive.

Det vore grymt schysst att få en uppsättning möbler till nya altanen. Med lite tur för Corona-tider lyckas vi få den i ordning i sommar som tänkt, annars blir det intressant.
Hur som helst är det här precis en sådan möbel vi tänker oss i ett hörn av altanen.
Altanens nuvarande utförande:
Altan under konstruktion med träreglar och stödben i en trädgård.
 
  • Gilla
Annelie Hultberg
  • Laddar…
Fadai
Svar: Selected Exclusive. Om jag vinner ger jag den till mina fina vänner på byns flyktingboende. De har en stor trädgård men inga pengar till uteplats, och jag tycker de förtjänar att kunna njuta lite av sommaren.
 
  • Gilla
eriobe och 2 till
  • Laddar…
Svar: Selected Exclusive
Motivering: Som småbarnsföräldrar har vi haft många möbler som har fallit offer för barnens konstnärliga ådror. Nu har barnen kommit i ålder då de lyckas träffa papper snarare än vägg och möbler och dessa loungemöbler hade kompletterat våra i övrigt kritfärgade möbler perfekt.
 
Svar: Selected Exclusive

Vi blev klara med vårat Soldäck på sensommaren förra året, så i år är det dags att inreda den. Sambon vill prioritera fina utemöbler medans jag vill ha en redig grill istället. Hade jag vunnit så får vi båda som vi vill och vi kan vänta oss en riktig härlig sommar hemma i år!
 
Svar: Selected Exclusive
Min sambo tycker jag är snål gällande utemöbler. Jag tycker allt är för dyrt, hon ser inga problem. De ärvda gamla möblerna efter mamma funkar, men är skitfula. Gör min sambo överlycklig med en ny grupp, jag lovar att skänka den gamla till någon som faktiskt inte har råd att köpa något. /Max
 
  • Gilla
Fadai
  • Laddar…
Svar: Selected Exclusive

Vinden tog vindskydd och delar av trallen härom veckan. Sommarkassan får gå till att bygga upp nytt. Den här gruppen skulle göra sig perfekt på den nya, något större uteplatsen som byggs. Galet snygg!
 
Selected Exclusive! Det hörs ju på namnet att den måste komma hem till oss i Göteborg, vi har mycket altan och lite möbler så den vore ett tacksamt tillskott
 
Svar: Selected Exclusive

Vi flyttade in i vårt nya hus förra året och vår altan är lite bar just nu. Vi har varit så inriktade på att ställa in trädgården för barnen och trädgårdsskötseln att vi har lämnat ett avslappnande område för de vuxna att mingla. Den här uppsättningen är välbehövlig och vi får dagligen användning av den. Håller tummarna!
 
Svar: Selected Exclusive
För ca tre år sedan började vår resa mot ett nytt hus. Nu är det klart och vi har nu bott i huset i snart ett år. I år börjar vi planera vår trädgård och en fin utegrupp hade satt pricken över iet.
 
Svar: Selected Exclusive

Vi saknar en mysig hörna för härligt häng vid goa sommarkvällar!






Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]
Den här veckan kan ni vinna nya, läckra loungemöbler från Bra Sommarmöbler till uteplatsen! Gruppen Göteborg är tillverkad i vit aluminium och har grå dynor. Klädseln i polyester är avtagbar för tvätt. Hörnsoffan är hela 222 x 222 cm och har plats för många. Den är tillverkat i moduler för enkel förvaring vid behov. Det kvadratiska bordet, 68 x 68 cm, är även det i vit aluminium och har en skiva av frostat glas.

Totalt värde: ca 10 000 kr

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just duPosta
 
Selected Exclusive

Göteborg ser ut att vara en perfekt familje soffa, perfekt för 2 vuxna och 2 barn.
 
Svar: Selected Exclusive

Uppe i Norr är altanen alltid torr, dansa polka och rock'n roll. Nått att sitta på är ju bra, så man slipper dansa var dag!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.