skrivt på för vår tomt! :) Nu har vi 6 månader på att betala den och 2år på att börja bygga. Häftigt!!! Nu gäller det bara att få nuvarande huset sålt ;D
 
Gratulerar!!
Visst är det en häftig känsla...men också stressande tyckte jag ialla fall.
Lycka till
L
 
LenaPena skrev:
Gratulerar!!
Visst är det en häftig känsla...men också stressande tyckte jag ialla fall.
Lycka till
L
Håller med! Känner mig klart mer stressad. Jag vill ha allt klart NU! Och börja bygga i morrn! Och vi har inte ens bestämt oss för vilket hus vi skall ha... *ler* Eller jo det har vi men säljaren är lite riktigt lika på hugget som jag skulle önska...
 
Hej Fia och grattis,
Ville bara säga att jag förstår hur glad och förväntansfull du måste vara. Vi är själva spekulanter på en tomt som finns till salu i närheten av där vi bor. Jag kan inte tänka på något annat är drömhuset just nu. Det är verkligen jättekul (och lärorikt) att läsa alla inlägg och all information här. Vilken fantastisk sajt detta är.
Lycka till! / Jenny
 
Yenna skrev:
Hej Fia och grattis,
Ville bara säga att jag förstår hur glad och förväntansfull du måste vara. Vi är själva spekulanter på en tomt som finns till salu i närheten av där vi bor.  Jag kan inte tänka på något annat är drömhuset just nu. Det är verkligen jättekul (och lärorikt) att läsa alla inlägg och all information här. Vilken fantastisk sajt detta är.
Lycka till! / Jenny
Tack Jenny, grattis själv!!! Vi har kommit så pass långt nu att vi haft två visningar på vårt nuvarande hus, och har börjat få in offerter från husleverantörer. Hoppas kunna pruta liiiiite i alla fall, vill gärna hamna under 2 miljoner och för tillfället ligger vi strax över... Men det blir nog bra! :) Har ni hittat något drömhus ännu? Och vart vill ni bygga?

Lycka till!!!
 
Hej Fia, Tyvärr visade det sig att vi inte kunde bygga som vi önskade på tomten - så vi får leta vidare eller bo kvar i vårt nuvarande hus. Just nu är jag jättebesviken men kanske lite klokare. :'(
 
Du får se det som att ödet har en hand med i spelet...Och ofta löser det sig till det bästa! Lycka till! :D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.