Vem säljer olika plåttak i göteborg som man kan kolla på innan köp?
 
oklart vad du söker , skall du ha plåt som ser ut som tegel eller skall du ha falsat tak, eller skall du lägga själv.
eller skall du lägga trp ?

s
 
Jag ska lägga själv
 
vanliga byggmarkanden skulle jag säga , sök på nätet innan vad ungefär vad du vill ha så vet du var du skall åka , finns ingen som har allt , men många som har mycket .

Lindab & bevego är att rekommendera för utbudet ( egentligen plåtgrossister ,men säljer till privat personer också )
 
Rickard.
Byggvaruhusen brukar ha bitar sittandes på en vägg man kan titta på, även många plåtgrossister har så man kan få känna och klämma.

2a på bollen idag :)
 
Hmm hittat en Rukkii butik i frölunda, får dra dit. Vill ha matt imitation av tegel men de säljs ingenstans.
 
Rickard.
Titta på Kami terraplegel.
 
Rickard. Rickard.ag skrev:
Titta på Kami terraplegel.
Är det denna som har typ ”sand” som ytskickt.?
 
Hittade en återförsäljare för Planja.
Nahaufnahme von terrakottafarbenen und grauen Dachziegeln, die möglicherweise das Produkt Planja darstellen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Närbild av olika färger på Planja-takpannor staplade på varandra.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Hej,
jag tror nu det jag söker är Plannja Royal (stor skiva, ca 3 meter lång).
När jag tittar på monteringsanvisning verkar man kunna välja att bara lägga bärläkt på pappen?
Huset är en liten stuga på landet som vi använder på sommaren. Hur gör man
Monteringsanvisning för underlag till Plannja Royal tak med tre alternativ och specifikationstabell.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Rickard.
Ströläkt används på hårt underlag (råspont) exemplet utan strö är över ett frihängande underlagstak, en armerad väv eller oljeboard. Det står i texten bredvid bilden.
 
Aha
 
Vad är skillnad på Royal och Regent?
 
Rickard.
Det estetiska, royal har en högre profil.
 
men är det också stora ark på typ 2 meter?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.