Trärengöringsborste och soproller, utöver allroundborsten.

Hade varit toppen att vinna denna, både för egen räkning då jag precis står i tagen att flytta ut till mitt första hus med allt vad det innebär, men också för att kunna vara en sån som har ett häftigt och användbart redskap att låna ut till vänner och kollegor - för den förmånen har jag själv haft från dem!
 
Trärengöringsborste och Soproller.

En sån här skulle kanske göra att man hann ta hand om uteplatsen & ta hand om barnen! senaste 3 åren har barnen inte haft någon att leka med eftersom jag stått och skrubbat uteplats. nu börjar de bli rastlösa!
 
Trärengöringsborste eller soproller.

Flest prylar när man dör vinner.
Sen har jag en altan också.
 
Trärengöringsborste och soproller.


Skulle jag vinna skulle jag hjälpa mina föräldrar rengöra deras poolaltan då dom alltid ställer upp och hjälper mig med mina renoveringar på stall loge garage och hus,
 
Svar: Trärengöringsborste och soproller.

Jag tvättade vårt trädäck förra veckan. På knä med skurborste. Aldrig mer, säger jag bara! Svetten lackade och ryggen värkte. Med en multiborste skulle jag ju slippa lida nästa gång det är dags för tvätt. Perfekt ju!
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]
Denna multiborste från Ryobi rengör enkelt en mängd olika hårda utomhusytor. Den tar bort mossa, smuts och ogräs och rengör trädäck, plattor och uppfarter. Det är smidigt och enkelt att byta tillbehör och den har ett justerbart, gummibelagt främre handtag och ett teleskopskaft för utmärkt komfort, inget mer knästående på hårda underlag! Denna multiborste är en del av ONE+systemet, och är kompatibel med alla maskiner från Ryobi 18V. Förutom multiborsten medföljer batteri 4,0Ah samt laddare 1,5 Amp/h.

Totalt värde: ca 2.500 kr

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Vilka två tillbehör kan du komplettera Multiborsten med?
Svaret hittar du här: [länk]

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 1 maj.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Ryobi. Vi tackar Ryobi för att de sponsrar den här tävlingen.
Trärengöringsborste och soproller är tillbehör som man förmodligen bör köpa till.

Jag har ingen magisk motivering. Jag skulle gärna spara tid på att hålla uppfarten fräsch så jag hinner leka mer med mina fyra små barn.
 
Trärengöringsborste och Soproller kan köpas till.

Min far använder Ryobis One+-maskiner och en multiborste skulle passa perfekt för att ta hand om hans altan, kantstenar, uppfart och stensatta gångar.
 
Trärengöringsborste och soproller

Har stort behov av denna maskin, bor på landet och har stor altan omringad av skog vilket gör att mögel och mossa trivs ypperligt där solen inte kommer åt, hade varit kul att få vinna något de har aldrig hänt, hade vart kul o få finare altan än svärfar med då han ofta talar om alla medel man kan göra rent med
 
Fråga: Vilka två tillbehör kan du komplettera Multiborsten med?
Svaret hittar du här: https://se.ryobitools.eu

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 1 maj.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Ryobi. Vi tackar Ryobi för att de sponsrar den här tävlingen.[/QUOTE]
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]
Denna multiborste från Ryobi rengör enkelt en mängd olika hårda utomhusytor. Den tar bort mossa, smuts och ogräs och rengör trädäck, plattor och uppfarter. Det är smidigt och enkelt att byta tillbehör och den har ett justerbart, gummibelagt främre handtag och ett teleskopskaft för utmärkt komfort, inget mer knästående på hårda underlag! Denna multiborste är en del av ONE+systemet, och är kompatibel med alla maskiner från Ryobi 18V. Förutom multiborsten medföljer batteri 4,0Ah samt laddare 1,5 Amp/h.

Totalt värde: ca 2.500 kr

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Vilka två tillbehör kan du komplettera Multiborsten med?
Svaret hittar du här: [länk]

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 1 maj.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Ryobi. Vi tackar Ryobi för att de sponsrar den här tävlingen.

Trärengöringsborste och soproller är svaret!

vi har stora ytor trall och mossbelagt berg som båda skulle behöva få sig en omgång. Idag skrubbar vi för hand, men det är ett evighetsprojekt eftersom det är så stora ytor, när man äntligen är klar är det bara att börja om. Det vore fantastiskt om vi kunde lägga mindre tid på att skrubba och mer tid på roligare projekt, som den där pergolan vi pratat om!
 
Svar på fråga: Trärengöring och soproller.

Nu har jag tävlat mängder av gånger eftersom det alltid tävlas ut så bra saker och mitt hus är i ständigt behov av fix och don. Förra sommaren blev ett massivt trädäck färdigt och igår stod jag och klia mig i huvudet hur jag ska rengöra det. Jag har redan en massa Ryobi verktyg så denna tävlingen är ju suverän! Välj gärna mig så blir jag själaglad.
 
Trärengöringsborste och soproller finns som extra tillbehör.
En fantastisk uppfinning som skulle underlätta rengöring av min altan samt marksten.
Varje vår får mina knän lida pin då man får stå på knä och slita hårt för att rensa ogräs mellan marksten, denna manick skulle underlätta arbetet rejält.
 
Trärengöringsborste och soproller.
Flyttar från lägenhet till nybyggt hus nästa vecka och ett trädäck på 85 kvm rengör inte sig själv, och då jag inte sedan tidigare har haft särskilt många trädgårdsverktyg så blir det en del inköp och för mig är det Ryobi som gäller. Denna hade kompletterat samlingen på ett perfekt sätt!
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]
Denna multiborste från Ryobi rengör enkelt en mängd olika hårda utomhusytor. Den tar bort mossa, smuts och ogräs och rengör trädäck, plattor och uppfarter. Det är smidigt och enkelt att byta tillbehör och den har ett justerbart, gummibelagt främre handtag och ett teleskopskaft för utmärkt komfort, inget mer knästående på hårda underlag! Denna multiborste är en del av ONE+systemet, och är kompatibel med alla maskiner från Ryobi 18V. Förutom multiborsten medföljer batteri 4,0Ah samt laddare 1,5 Amp/h.

Totalt värde: ca 2.500 kr

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Vilka två tillbehör kan du komplettera Multiborsten med?
Svaret hittar du här: [länk]

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 1 maj.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Ryobi. Vi tackar Ryobi för att de sponsrar den här tävlingen.
Soproller och trärengöringsborste
Då kanske jag får barnen att sopa nån gång oxå
 
Svaret är: Trärengöringsborste och soproller.

Motivering: i år MÅSTE jag ta hand om mitt 200 kvm trädäck. Jag hade spanat på denna och var mycket sugen på att handla. Dessvärre kom ett varsel för frun och en permittering för mig emellan. Skulle jag vinna denna skulle jag utöka min Ryobi-park, spara min rygg och vara en mycket glad vinnare.
 
Trärengöringsborste samt soproller.

Hade varit bra att ha här uppe i norr där vi fått sanda hutlösa mängder i vinter pga det milda vädret! :sweat:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.