Samma här.Vi fick aldrig pellets everansen och de svarar inte. Undrar en sak eftersom vi inte haft heller orderbekräftelse via e-Mail och de blir svårt att göra reklamation. Har ni haft det?
 
Tack ,ska försöka göra det men tydligen kräver dem ett orderbekräftelse som jag aldrig fick men tog bild på beställningen och har ordernummer.
 
Det är konstigt att polisen har inte blockerat deras hemsidan. Folk köper fortfarande varor och blir lurade som vi!
 
Får inte tag på dom heller. Har polisanmält ärendet, men tyvärr har dom lagt ner det! Fler måste polisanmäla, så att detta företag stängs ner.
Jag tog en sceeenshot på ”kvittot” jag fick när jag köpte varan. Men efter det har jag inte fått bekräftelse/kvitto på Mail.
 
Jag har ringt för att göra polisanmälan men tyvärr har de sagt att det kan jag inte göra eftersom företaget bara bryter mot leverans villkor. Att de inte fattar att det är ett bluff och folk har blivit lurade. Det gör mig så arg. Jag har tagit bilden men bara på själva order nummer vi får se om det räcker för banken.
 
Det är ju sjukt att polisen lägger ner ärendet. Det lönar sig visst att syssla med bedrägeri för polisen gör ändå inte ett skit. Bara att vänta och se om dem tänker lägga ner min anmälan också.
 
  • Arg
kashieda
  • Laddar…
Vildaj4 Vildaj4 skrev:
Får inte tag på dom heller. Har polisanmält ärendet, men tyvärr har dom lagt ner det! Fler måste polisanmäla, så att detta företag stängs ner.
Jag tog en sceeenshot på ”kvittot” jag fick när jag köpte varan. Men efter det har jag inte fått bekräftelse/kvitto på Mail.
Enligt polisen finns inga anmälningar på företaget. Ville själv anm . Jag har tyvärr också köpt där.
 
Så konstigt! Ska ringa till polisen igen och be dom ta upp mitt ärende igen. Fruktansvärt att sidan ens är kvar...
Har tagit kontakt med min bank, håller mina tummar att dom kan hjälpa mig.
 
Vildaj4 Vildaj4 skrev:
Så konstigt! Ska ringa till polisen igen och be dom ta upp mitt ärende igen. Fruktansvärt att sidan ens är kvar...
Har tagit kontakt med min bank, håller mina tummar att dom kan hjälpa mig.
De finns 2 org nr. Ange de som är på hemsidan .
 
Inte köpt nåt.

Men det ni länkar till har en butik med öppetider kan ni inte samla ihop er och åka dit?

Eller är det också fejk?

Bra att ni uttalar om lurendrejare!
 
Nu har det löst sig för mig! Prata med er Bank. Jag fick mina pengar tillbaka idag, Och ge inte upp!!
 
Hoppas att jag också för tillbaka mina pengar fast banken kräver orderbekräftelse som jag aldrig fick men har ordernummer. Var har du för bank?
 
Fick mina pengar idag . Jag hade tur . Summan var som reserverat belopp så de tog bort de på banken med ett klick. Tur man var snabb jag råkade se denna varning bara några timmar efter jag köpte så han stoppa det i tid.. Köp inte där !
 
Jag har anmält Värmestugan idag.Jag var till banken ,de kunde inte göra något förrän jag gjort en anmälan.Är det någon som har några nyheter om Värmestugan,Ha en bra kväll.TK
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.