trattalask
Jag köpte denna toasits på bauhaus: https://www.bauhaus.se/wc-sits-saniscan-sign-soft-med-ladygrip.html installerade den efter instruktionerna som medföljde. Dock så sitter den dåligt fast med de medföljande beslagen. Man kan lätt rucka på den i framkant ett par centimeter i sidled. Inget man förväntar sig av en produkt för nästa 900kr.

Jag tyckte det va synd om fler blir besvikna så jag skrev en ärlig och saklig recension på bauhaus hemsida och gav produkten ett betyg på 1 stjärna. Den publicerades men är nu borta. Givetvis kan bauhaus välja själva vad dom blir publicera på sin hemsida. Men detta i sin tur gör att funktion blir världelös eftersom negativa saker försvinner. Kanske något att tänka på ifall man läser recensioner på opartiska hemsidor. =)

Någon som varit med om liknande saker med bauhaus?
 
  • Gilla
Härryda2015
  • Laddar…
Gammal tråd men intressant ämne, jag tänkte faktiskt precis starta en exakt likadan.
Jag har recenserat ett antal gånger på Bauhaus och min erfarenhet är att dåliga recensioner aldrig publiceras. Oerhört oseriöst och jag kommer inte ta mig tid att skriva recensioner på Bauhaus igen!
 
Det där med recensioner och stjärnor för olika produkter och tjänster har jag aldrig gett mycket för just på grund av det du skriver... Vad får vi kosumenter se! Köper ibland grejer på jula och som ett brev på posten ( emailen) så ska dom ha en recension om produkten. Produkten kan ju vara jättebra när den köps och bara har börjas användas men håller den år efter år....
 
Jag gjorde en liknande erfarenhet av Jysk. Jag skrev en recension av en produkt som visade sig ha väldigt dålig kvalitet, men den recensionen försvann också omgående.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.