Tänkte kolla med er andra pelletseldare här på sidan om ni köpt pellets ifrån denna sidan någon gång förut?
https://www.varmestugan.com/
En pall med säckar för 1750kr? Känns rätt suspekt? Köper vanligtvis av min lokala leverantör för 2600..någon som vet mer om detta? Mvh
 
Ja de låter ju inge vidare avstår från köp därifrån då tack för infon!
 
Tjena.
Jag beställde därifrån den 16/3. Har ej fått någon leverans och går ej få tag i företaget. Har hotat med polisanmälan och kommer att göra det imorgon.
Verkar vara bedragare. Blev tyvärr av med 1750 kr. Men sånt är livet... godtrogen som man är
 
Betalade du med kort så prata med banken.
 
Kommer faktiskt inte ihåg hur jag betalde. Men det kan mycket väl varit med kort
 
Bra att du skriver då de finns ingen info om detta företaget, trist att du blivit blåst dock hoppas du får tillbaka pengarna.
 
  • Gilla
Skaaarp
  • Laddar…
Hej! Jag har också beställt Pellets från företaget Värmestugan. Beställde den 25/3. Pengarna är redan dragna.
Fick tag i ”Jonas” på telefon efter flera om & men. Där sa han till mig att chauffören kommer att ringa mig när pelletsen är påväg & du kommer att få din pellets...
Men här har det inte dykt upp någon pellets.
Tyvärr börjar jag tappa hoppet.
 
Jag har också försökt ringa utan resultat. Vilket nummer har du ringt på?
Har tänkt att polisanmäla. Hade varit bra om du också gjort det ifall inget annat händer. Så kanske det blir något med det hela
 
Jag polisanmälde det igår. Hade varit bra om fler också gjorde det så att det händer något.
Jag har ringt detta nummer, men nu kommer jag inte fram:‭ +46 73-943 61 83‬
Samt det nummer som står på deras hemsida.

Vilket har du ringt på?
 
Va bra! Jag ska försöka ta tag i det imorgon och anmäla. Det är samma nummer som jag har ringt på. Bra om vi får fast den j****n!
 
Jag var också godtrogen och beställde pellets 13/4 fick aldrig någon orderbekräftelse och började direkt försöka få tag i företaget, vilket misslyckades och jag förstod att jag blivit lurad. Jag har ringt och gjort en polisanmälan. Snälla anmäl ni också.
 
jag har också med stor säkerhet blivit lurad.Har mejlat ett antal gånger till honom,men det svar man får imejlet är att han skall höra av sig.Jag skall anmäla honom nu till veckan.Det är inget nytt om värmestugan ni som polisanmält.
 
Detta är så otroligt tråkigt. Får ingen kontakt längre med företaget. Helt tyst.
Blir så ledsen att det är fler som har blivit utsatta! Polisanmäl & anmäl till konsumentverket så att vi får fatt i den skyldige.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.