skulle inte bli förvånad om du drog av kabeln i samband med att du grävde av den tidigare.
 
  • Gilla
Peternow och 2 till
  • Laddar…
Tack sap82!
Någonstans borde jag kunna rota fram en gammal radio som går på batteri. Eller så får jag helt enkelt ta tag i peppningen och skaffa en vevradio – det verkar rent av ännu roligare :) Jag tror förresten nu när du visade att ogräsjärnet kan bära skuld även här. Maken och jag har nog hyfsad koll på var vi kör ner det (även om han är lite mer manisk än jag), men ungarna hackar och gräver med stor förtjusning där det inte finns några maskrosor i närheten. Gissningsvis även över den stackars begränsningskabeln.

Mikasw
Du har nog helt rätt! Det skulle ju dessutom förklara varför det är just mitt på gräsmattan som signalen blir svagare.
 
Zdravo Zdravo skrev:
skulle inte bli förvånad om du drog av kabeln i samband med att du grävde av den tidigare.
Det är ju dock ett stort hål ner under gräset där kabeln legat. Som en gång under marken.

Grävarbetet var dessutom på andra sidan tomten så det låter inte sannolikt.
 
P pennybridge skrev:
Det är ju dock ett stort hål ner under gräset där kabeln legat. Som en gång under marken.

Grävarbetet var dessutom på andra sidan tomten så det låter inte sannolikt.

Det är ett slukhål, ett helt hus försvann uppe i norrbotten för ett tag sedan.

Prutte
 
prototypen prototypen skrev:
Det är ett slukhål, ett helt hus försvann uppe i norrbotten för ett tag sedan.

Prutte
Tydligen en portal till en annan värld. Ska ta med pannlampa och utforska i helgen
 
Se då upp för "de sma undar jordi". De kanske bits!;)
 
Köp den där appen, som byggahus skrev om 1 april :thinking:, då behöver du ingen kabel. :crysmile:
 
  • Haha
pennybridge
  • Laddar…
Stickan56
prototypen prototypen skrev:
Det är ett slukhål, ett helt hus försvann uppe i norrbotten för ett tag sedan.

Prutte
Var det mullvadar då också?:giggle:

Stickan
 
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.