För att bevara ett nytvättat och såpat däck så köpte jag 2 rostfria skrapgaller på biltema för 200 kr st. Cc på gamla altandelen stämde inte med gallret, så jag fick klossa upo stöd med 30 mm klossar. Får se om det blir renare på däcket och inne. Projektet tog Montage av rostfria skrapgaller på trädäck, med verktyg och klossar för anpassning av gallren till altanens mått.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
ca 42 minuter.
 
Snygg lösning!
 
  • Gilla
mexitegel
  • Laddar…
Ca 42 minuter :D
 
Ser mkt bra ut! :)
Ett tips kan vara: ser ej hur mkt plats det finns under altanen, men du skulle kunna köpa något tråg eller 2 också och placera under skrapgallren så kan du slänga smutsen där du vill ha det sen också. :)
 

Bästa svaret

Gjorde nästan lika för 20 år sen, men har en gummiskrapa precis framför dörren
 
  • Träveranda med en vit dörr, två avloppsrännor, och en vit plaststol bredvid en kruka.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Petteri Koste
  • Laddar…
T tobbbias skrev:
Ser mkt bra ut! :)
Ett tips kan vara: ser ej hur mkt plats det finns under altanen, men du skulle kunna köpa något tråg eller 2 också och placera under skrapgallren så kan du slänga smutsen där du vill ha det sen också. :)
det är 60 cm plats där så det är plats för 4 m3 smuts. Hade det i åtanke dock !
 
  • Haha
  • Gilla
cpalm och 1 till
  • Laddar…
Jag har inte tagit bort något under på alla dessa år, har ca 70 cm under och bryr mig inte, vanligt skräp multnar, då det kommer vatten på från ovan och nästan aldrig torkar
 
  • Gilla
tobbbias
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.