Hej. Vi ska bygga uterum. Men de kommer ev bli att man måste gå igenom uterummet för att komma in i riktiga huset. Är de nån här som har byggt så? Blev de bra? Bilder?
 
N
Skall det vara ett uppvärmt uterum ?
Skall kläderna hänga här?
Kan man separera ingången från uppehållsytan i uterummet ?

Bilder har jag inte men jag har inget emot idén fast den måste göras väldigt bra. Det kommer att påverka försäljningsvärdet på huset senare särskilt om det inte blir bra.
 
  • Gilla
falkn och 1 till
  • Laddar…
Ja de ska vara uppvärmt. Jag tänker att vi har kvar vår hall inne i huset.
 
N
Vad skall ni göra för att undersöka vad man kan göra på just ert hus, vill ni jobba med referenser, 3d bilder eller se hur det blir i ritningar / skisser ?
 
N
Arkitekturritningar och foton som visar en växthusintegrerad byggnad med textbeskrivningar om dess design och funktion.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
N
Hej
Det här är ett skolprojekt jag tagit del i. Du ser en ingång och sedan ett växthus. Just vårt växthus tycker jag ligger åt fel håll eftersom det ligger åt väster. Det gör det hela väldigt varmt. 3D-modell av hus med ingång och växthus, västerläge, person framför.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Digital modell av ett hus med växthus placerat åt väster, omgiven av träd och en person nära ingången.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
N
Känner ni till huset som ”glasades in”... Ett trähus inneslutet av en stor glasstruktur i ett naturtomt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
@Acwc Hej! Vi går i samma tankar numera. Såg ditt inlägget och undrar hur det har gått för er.. Är ni nöjda?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.