Hej,

Har kanske en liten suspekt fråga angående abonnemanget hos Boxer.
Jag betalar ingen tv licens idag :) och undrar helt enkelt om Boxer meddelar detta i sin tur till Radiotjänst när man anmäler sig för ett abonnemang.

Någon som är i samma sits eller varit ?

Mvh
L
 
japp det gör dom.. så kommer det lappar i din brevlåda..

mera att elda upp ;D

min sambo betalar tv-lisensen.. jag står dock på Boxer abb.. och minst 1 gång om året kommer det ett litet brev om att dom vill att jag ska betala.. vilket jag givetvis inte gör.. ;)
 
Ok, som jag misstänkte.

När kommer det att komma pi***-kort till Boxer då?
Har förstått att det är en svår nöt att knäcka..
 
Gör de inte det :) , Det låter ju kanon. Har du egan erfarenheter av detta ??
 
Det spelar ingen roll hur många gånger man talar om för radiotjänst att annan person i hushållet har licensen. Jag har svarat på brev och samtal och .... De hör av sig minst en gång på per år ändå. Mera fyllnng till brinken ;)
 
Tittar enbart på reklamfinansierat ;D
 
Patrik.A skrev:
Ja, det måste ju verkligen va kanon att du kan fortsätta åka snålskjuts på dom som betalar. Verkligen.
Strålande inställning.
P.
Instämmer! >:(
 
Henrik1 skrev:
Instämmer!  >:(
Jag mé
 
Jag måste bara säga såhär :

Ni som klagar på dom som INTE betalar TV-licens .. lägg ner !! det kostar knappast er som betalar mer för att inte andra betalar.

Hur mycket tror ni inte det kostar rent administrativt att hålla Radiotjänst vid liv ? klart som fan att man blir jagad av dom, hembesök osv osv. Lägg på några ören på skatten istället för att jaga människor + att det kostar nog mer att hålla en så stor administrativ rörelse igång mot vad dom förlorar på dom som inte betalar.

Jag är en av dom som INTE betalar för jag är emot deras sätt att bedriva sin rörelse på.

Boxer lär knappast meddela Radiotjänst .. däremot vet jag att ex ONOFF gör det om du köper en TV osv ..

 
Jag är en av dom som INTE betalar för jag är emot deras sätt att bedriva sin rörelse på.
Så om du inte tycker om sättet som skatteverket driver sin verksamhet - skiter du o betala skatt då, eller?
 
Nu pratade vi inte om skatteverket utan Radiotjänst i Kiruna.
 
Nej knappast nån åsiktspolis .. du har fått det om bakfoten, det verkar ju snarare ni som klagar på dom som inte betalar och inte tvärtom. Det jag reagerar på är folk som skall berätta för folk hur omoraliska folk är för att man inte betalar TV-licens.

Patrik A med flera .. då vill jag fråga om ni har licenser för alla programvaror ni har i era dator ?
 
M@ZE skrev:
Nu pratade vi inte om skatteverket utan Radiotjänst i Kiruna.
M@ZE skrev:
Patrik A med flera .. då vill jag fråga om ni har licenser för alla programvaror ni har i era dator ?
Konsekvent att inte kunna göra liknelser med skatteverket men att göra det programvarulicenser?
 
Suck suck suck ... Askur ... JA DET ÄR SKILLNAD !

Det är nämligen svårt att INTE betala skatt när det är företaget du jobbar för som sköter din lön, jag vet inte hur man gör för att inte betala någon skatt alls.

Däremot med programvarulicenser har du ett val ..

Innan den här diskutionen spårar ur och tappar syftet, så tycker vi avslutar det här, ni som betalar .. fortsätt med det, dom som inte gör .. fortsätt med det. Men sluta klaga.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.