T tottes skrev:
Förutom stenen så har jag inget direkt att klaga på. När allt är färdigt så kommer jag att ge ett omdöme

Ingen Sten som dykt upp ännu?
 
Jodå , det blev så gott som klart för 2v sen. Jag har inte haft tid o uppdatera här bara.

Men stenen är äntligen på plats och vi är nöjda
 
  • Modern kök med mörka skåp, marmorbänkskiva och lila tulpaner i vas.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
pennybridge och 5 till
  • Laddar…
Snyggt! Förstår att ni är nöjda :) Vad hamnade prislappen på i slutet?
 
T tottes skrev:
Jodå , det blev så gott som klart för 2v sen. Jag har inte haft tid o uppdatera här bara.

Men stenen är äntligen på plats och vi är nöjda
T tottes skrev:
Jodå , det blev så gott som klart för 2v sen. Jag har inte haft tid o uppdatera här bara.

Men stenen är äntligen på plats och vi är nöjda
Jäklar vilken snygg Sten ni valt.

Bor du i Blekinge?
 
S Sandhamn skrev:
Jäklar vilken snygg Sten ni valt.

Bor du i Blekinge?
Tackar.
Ja vi bor i blekinge
 
R RickardBo skrev:
Snyggt! Förstår att ni är nöjda :) Vad hamnade prislappen på i slutet?
Vi har inte fått slutfakturan ännu. Men jag hoppas att bli lite kompenserad då det drog ut på tiden..
 
Håller tummarna och väntar med spänning
 
T tottes skrev:
Tackar.
Ja vi bor i blekinge

Såg det!
 
T tottes skrev:
Jodå , det blev så gott som klart för 2v sen. Jag har inte haft tid o uppdatera här bara.

Men stenen är äntligen på plats och vi är nöjda
Vansinnigt fint, ska själv få köket levererat i övermorgon och på tisdag kommer hantverkarna :D
 
  • Gilla
RickyRickardo
  • Laddar…
T tottes skrev:
Jodå , det blev så gott som klart för 2v sen. Jag har inte haft tid o uppdatera här bara.

Men stenen är äntligen på plats och vi är nöjda
Gissar det är perspektivet som stökar till det, men det ser nästan ut som om underskåpen vid diskbänken är 40 djupa bara och överskåpen typ 20... :)
Mycket snyggt och smakfullt dock!
 
K Knetech skrev:
Vansinnigt fint, ska själv få köket levererat i övermorgon och på tisdag kommer hantverkarna :D
Återkom gärna med bilder och pris :) Lust att dra i korta drag vad som ingick i offerten och vad ni fick för pris? Är i rappet att ringa dem själv nämligen.
 
R RickardBo skrev:
Återkom gärna med bilder och pris :) Lust att dra i korta drag vad som ingick i offerten och vad ni fick för pris? Är i rappet att ringa dem själv nämligen.
Jag skippade faktiskt ViMobilia och valde Ikea istället. Motsvarande kök hos Ikea gick på 114K och ViMobilia skulla ha 180K. Största skillnaden rent visuellt blir bänkskivan som blev kompositsten hos Ikea och ViMobilias var ”riktigt” sten. Och bor man i Älmhult så tenderar det att man handlar på Ikea ;)
 
K Knetech skrev:
Jag skippade faktiskt ViMobilia och valde Ikea istället. Motsvarande kök hos Ikea gick på 114K och ViMobilia skulla ha 180K. Största skillnaden rent visuellt blir bänkskivan som blev kompositsten hos Ikea och ViMobilias var ”riktigt” sten. Och bor man i Älmhult så tenderar det att man handlar på Ikea ;)
haha jaha, ja då förstår jag :)
66k för montering känns kanske relativt nära sanningen om man ska anlita någon för att riva med. Får man fråga om det är ett stort kök som ni begärde offert för?
 
R RickardBo skrev:
haha jaha, ja då förstår jag :)
66k för montering känns kanske relativt nära sanningen om man ska anlita någon för att riva med. Får man fråga om det är ett stort kök som ni begärde offert för?
Ja, förvisso saknades lite vitvaror i ViMobilias pris så diffen var nog lite över 80K. Nja, inte jättestort precis. Bifogar bild på första upplägget på Ikea
 
  • Datorskärm som visar ett 3D-upplägg av ett kök designat i IKEA Home Planner programmet.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
RickyRickardo
  • Laddar…
T tottes skrev:
Jodå , det blev så gott som klart för 2v sen. Jag har inte haft tid o uppdatera här bara.

Men stenen är äntligen på plats och vi är nöjda
Jäklar så snyggt kök. Äntligen någon som vet vad han håller på med. 70% av alla nyrenoverade kök man ser här inne är inte speciellt snygga. Men detta sticker ut!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.