Tycker det är sniket av er leverantör att de inte bara löser problemet kostnadsfritt och byter till den 1000:- dyrare duschen när de nu inte lyckas få hem den ni har skrivit kontrakt på. Är ju så liten summa i sammanhanget att det endast ger badwill när de väljer att göra så här istället för att få extra nöjda kunder för några hundralappar.

Mitt tips till er är dock att betala den extra summan om så krävs för annars kommer ni bara gå och störa er på den fula duschen.
 
Å ena sidan är detta ett fall av force majeure, å andra sidan sniket att inte erbjuda ett alternativ utan extra tillägg. Tusen spänn, vaff-n??
Goodwill, går det att äta...?
 
Fotografen Fotografen skrev:
Å ena sidan är detta ett fall av force majeure, å andra sidan sniket att inte erbjuda ett alternativ utan extra tillägg. Tusen spänn, vaff-n??
Goodwill, går det att äta...?
jo så är det såklart. Läget med Corona kan ju ingen styra över. Dock köper vi samtliga blandare, badkar och värmepump av dem. Så som du säger. Lite godwill hade vart gött
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.