Är det urtagningsmöjlighet för kabelförskruvning i andra ändan på armaturen
 
Japp. Ge mig en sekund så fotar jag.
 
Såg en annan sak som är lite knepigt, luckan på översidan, då måste den kopplas in innan den snäppes fast i taket,lite udda och i mitt tycke inte bra, det med att koppla dom i serie, blir till att öppna på klarlocket och skala en kabel lång så den räcker genom hela armaturen fram till bef. plint, en massa extra jobb blir det med lite knep och knåp
 
Foton på min "bygglampa"

Närbild av en vit bygglampa med fokus på ena änden och lamphållaren.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
En närbild av en bygglampas vit plastbas med en markerad L, N och jordanslutning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Bygglampa liggande på ett bord med synlig sladd och kontakt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Patrik_25
  • Laddar…
Hum.. Har jag missförstått nått? Jag menade julas lampa. Talar ni om någon annan?
 
Vart lite fel av oss båda , se tidigare inlägg ,Julas blir nog problem med att lägga i serie då det är stickkontakt för att ansluta armaturen. Det blir till att sätta dosor som det kopplas till nästa armatur med

Edit är det plint i andra ändan så går det att koppla vidare från den till nästa
 
Nej, det är jag som monterat stickkontakten för att ha (just det exemplaret) som bygglampa.
 
T tompaah7503 skrev:
Hade inte handlat av den där firman.
Svårt att få reda på vilken firma det är i bakgrunden. Telefonnummer till Stockholm som inte är registrerat på hitta.se , firman verkar finsk men finns inga kontaktuppgifter i övrigt. Ska man köpa kinagrejer av en skum försäljare då tycker jag man kan löpa linan ut och köpa dem från Kina direkt och få dem till lägre pris utan mellanhänder.
Ok, brukar handla där. Funkat bra hittils iallafall men man vet ju aldrig :)
 
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.