Jula har ju kampanj på deras led-armaturer just nu, 299 istället för 399... Tom. 5/4..
 
P Patrik_25 skrev:
Ok. Tänkte att dessa gav mycket ljus, 6000 lumen... Brukar ju skilja i pris beroende på hur mycket ljus de ger och ifall det finns förberedd kabeldragning. Fanns en rabattkod nu med 10% rabatt så det blir isåfall strax över 600kr/st ex moms [länk]
Hade inte handlat av den där firman.
Svårt att få reda på vilken firma det är i bakgrunden. Telefonnummer till Stockholm som inte är registrerat på hitta.se , firman verkar finsk men finns inga kontaktuppgifter i övrigt. Ska man köpa kinagrejer av en skum försäljare då tycker jag man kan löpa linan ut och köpa dem från Kina direkt och få dem till lägre pris utan mellanhänder.
 
Anders 1920-tal
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Jula har ju kampanj på deras led-armaturer just nu, 299 istället för 399... Tom. 5/4..
är de bra?
 
Anders 1920-tal Anders 1920-tal skrev:
är de bra?
Priset är ju svårslaget i alla fall.... Nu råkade de vara slut i min butik, annars hade jag nog köpt ett gäng och testat....
 
Anders 1920-tal
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Priset är ju svårslaget i alla fall.... Nu råkade de vara slut i min butik, annars hade jag nog köpt ett gäng och testat....
beställde fyra st nu. Får se om de funkar bra. Är det vanligt att man inte kan byta ljuskällan i led-armatur?
 
Anders 1920-tal Anders 1920-tal skrev:
beställde fyra st nu. Får se om de funkar bra. Är det vanligt att man inte kan byta ljuskällan i led-armatur?
Tyvärr verkar det vara mer regel än undantag.. Å andra sidan ska de ju hålla så länge att det inte behövs...
 
Anders 1920-tal Anders 1920-tal skrev:
beställde fyra st nu. Får se om de funkar bra. Är det vanligt att man inte kan byta ljuskällan i led-armatur?
Återkom i tråden med dina intryck!
 
Anders 1920-tal
T tompaah7503 skrev:
Återkom i tråden med dina intryck!
ska göra det! Lär nog ta ett tag innan jag kopplar in dem dock. Är till ett ännu inte klart snickeri
 
Jag har ett flertal av Julas 43W-armatur, och de fungerar väldigt bra i de olika applikationerna jag har de till.
 
Anders 1920-tal
A Anders243 skrev:
Jag har ett flertal av Julas 43W-armatur, och de fungerar väldigt bra i de olika applikationerna jag har de till.
är de svåra att seriekoppla? Tänkte antingen ha de i grupp om 2 eller 4
 
Ska vara plint i båda ändarna då, ser ut som att det inte är det, bara skruva isär och lägga fram ledningar till det tomma hålet och paralellkoppla på bef. plint
 
Det finns en plint i varsin ände. Dock bara för L/N i och med att de är dubbelisolerade. (Alltså, ingen genomföring för jord)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.