Hej!
Vi har blivit utsatta för fuskbyggare. Dom vill ha betalt för allt material på över 100.000kr innan arbetet. Vi kollade upp dom noggrannare igår och hittade att dom har fler företag där dom enligt omdöme lurat folk. Dom har enligt omdöme inte kommit tillbaka efter att dom fått betalt.
Vi har som tur är inte betalat en krona.
Men nu behöver vi tips på seriösa takläggare i skåne. Det gäller falsat papp alt plåttak.
Tack på förhand!
 
Hej,
2008 bytte Ekdahls Tak https://www.ekdahlstak.se/ mitt och grannens tak. Allt utföll till belåtenhet. Inser dock att mycket kan hända på 12 år. Kanske värt att kolla upp?
 
Skip6711 Skip6711 skrev:
Hej,
2008 bytte Ekdahls Tak [länk] mitt och grannens tak. Allt utföll till belåtenhet. Inser dock att mycket kan hända på 12 år. Kanske värt att kolla upp?
Tack så mycket! Ska kolla upp dom
 
Var i Skåne befinner ni er? Länet är ganska stort och att rekommendera en ängelholmsfirma till en som bor i Bromölla blir ju inte riktigt bra :thinking::crysmile:
 
Ekdahls ligger i Löberöd. Någorlunda centralt...
 
J Jarlsgård skrev:
Var i Skåne befinner ni er? Länet är ganska stort och att rekommendera en ängelholmsfirma till en som bor i Bromölla blir ju inte riktigt bra :thinking::crysmile:
Vi befinner oss i Malmö.. precis haft fuskbyggare här.. visade sig att VDn är dömd för häleri och bedrägeri
 
A Ellenlinneaolsson skrev:
Vi befinner oss i Malmö.. precis haft fuskbyggare här.. visade sig att VDn är dömd för häleri och bedrägeri
I see!

Ja Malmö är inte så långt bort, så för papptak kan jag varmt rekommendera Svalövs takservice. Har själv använt dem 2ggr och har ett par grannar som också gjort det och är nöjda med arbetet (y)
 
Jag kan rekomendera Tozo tak & plåt!
Har inte själv använt dom, men alla mina grannar har bytt sina tak och varje gång har det tagit 2-3 dagar från etablering till färdigt tak.
 
Needas Needas skrev:
Jag kan rekomendera Tozo tak & plåt!
Har inte själv använt dom, men alla mina grannar har bytt sina tak och varje gång har det tagit 2-3 dagar från etablering till färdigt tak.
Tack så mycket vi har faktiskt kollat in tozo tak & plåt. Ska kontakta dom igen då.
 
J Jarlsgård skrev:
I see!

Ja Malmö är inte så långt bort, så för papptak kan jag varmt rekommendera Svalövs takservice. Har själv använt dem 2ggr och har ett par grannar som också gjort det och är nöjda med arbetet (y)
Det lutar åt plåttak nu. Men om vi ändrar oss så är det definitivt ett alternativ
 
  • Gilla
Jarlsgård
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.