tillbyggnad på 47 kvm + 30,5 kvm platta på mark.
renovering på 126,5 kvm träbjälklag,
Jag håller på med olika beräkningar och kostnader på material och arbete.
Jag kommer att hjälpa honom med byggnationen, el, golvvärme, allt. Ritning av tillbyggnad och renovering med måttangivelser för rum och inredning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
MVH Pelle
 
  • Gilla
Bure
  • Laddar…
Vad är frågan?
 
oscarwww oscarwww skrev:
Vad är frågan?
Hej Oscar, Jag ska öppna upp gaveln på huset och behöver rätt dimension på h-balken
 
Det behövs mer information för att du ska kunna få svar. Varför räknas inte tillbyggnaden från den gamla gavelväggen? Redan idag måste det finnas en balk i taket från kaminen ut till den gamla gavelväggen. Vad är det runda skrafferade föremålet som är inritat i linje med den gamla vägen? En betongpelare? Det behövs en sektionsritning samt uppgift om snözon.
 
W
Om du har tid sas så skulle jag titta in här "https://www.leroymerlin.pl" anv google translate för översättning, kolla sedan med detta frakt bolg om priser "m.rohde@agroland.com.pl" vet inte var du bor så jag kan inte gfe en vink ens. sen kolla med din lokala såg nära dig (priserna är oftast 50 % under brädgårdar
 
W wunder skrev:
Om du har tid sas så skulle jag titta in här "[länk]" anv google translate för översättning, kolla sedan med detta frakt bolg om priser "m.rohde@agroland.com.pl" vet inte var du bor så jag kan inte gfe en vink ens. sen kolla med din lokala såg nära dig (priserna är oftast 50 % under brädgårdar
Arbetet kommer att utföras i Stockholm, det kommer att behövas allt från byggnation, isolering, osb, gips, skruvar, fönster, golv, vvs, el, badrum, kök samt arbetare
 
W
Det du kan ta från leroy är beslag,fönster dörrar el vvsWC handfat rör egentligen allt som inte är trävaror. det blir i runda tal 50% billigare från leroy
 
W
sen tillkommer frakten till sthlm, vad jag har fattat så blir det ca 1500-2000 kr
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.