Ja, hur gör man, har försökt alla varianter jag kan komma på men det blir aldrig som jag vill :-/
Alltså citat från flera tidigare inlägg i samma svar, har sett att andra lyckas MEN hur gör man.......... ???

//Christina.
 
En fråga till på samma ämne: När jag ska ha in citat får jag inte sådana där fina rutor runt... :-/
Vad gör jag för fel??
 
Om du trycker på "citera" i övre högra hörnet på det inlägg du vill ha med så ska det komma "fina rutor", om du bara vill ha med en liten del av inlägget och "deletar" resten så måste du vara noga med att bara text från inlägget försvinner, för råkar du ta bort nåt av tecknen som hör till citerafunktionen så försvinner även den tjusiga rutan.

//Christina.
 
Hmmm... och jag ska ha läst både VBA och HTML-kodning. Är man dum eller dum ???
 

byggimpert skrev:
Om ...[klippt]... rutan.

//Christina.
Ov. är fullständig och 'e' är med i quote



[quote author=byggimpert link=board=Ovrigt;num=1088796774;start=0#2 date=07/02/04 kl 23:00:07]Om ...[klippt]... rutan.

//Christina.[/quot]

Här har jag tagit bort sista 'e' i quote det räcker för att det skall bli fel
 
FlitigaLisa skrev:
En fråga till på samma ämne: När jag ska ha in citat får jag inte sådana där fina rutor runt...  :-/
Vad gör jag för fel??
byggimpert skrev:
Ja, hur gör man, har försökt alla varianter jag kan komma på men det blir aldrig som jag vill :-/
Alltså citat från flera tidigare inlägg i samma svar, har sett att andra lyckas MEN hur gör man.......... ???

//Christina.
Här har jag klippat och klistrat, finns det ett bättre sätt att ha flera citat ?
 
FlitigaLisa skrev:
Hmmm... och jag ska ha läst både VBA och HTML-kodning. Är man dum eller dum  ???
Tjaa.... själv har jag varken läst det ena eller det andra och vet i ärlighetens namn inte ens vad det är, så det kanske är jag som är dum......... ;)
Var det det som var felet, eller ???

//Christina.
 
Japp, tror det! ;)
 
charta77 skrev:
Här har jag klippat och klistrat, finns det ett bättre sätt att ha flera citat ?
Det har jag försökt med men lyckades inte den gången så jag trodde det fanns nåt "dataexpertigare" sätt som jag inte begrep mig på, men kanske var det så att jag inte lyckades få med alla tecken ;) den gången jag försökte.
Ska pröva igen, Tack för svaret!

//Christina.
 
byggimpert skrev:
Det har jag försökt med men lyckades inte den gången så jag trodde det fanns nåt "dataexpertigare" sätt som jag inte begrep mig på, men kanske var det så att jag inte lyckades få med alla tecken ;) den gången jag försökte.
Ska pröva igen, Tack för svaret!

//Christina.
FlitigaLisa skrev:
Japp, tror det!  ;)
Nu ska vi se om det funkar ???

//Christina.




PS: Nää....... men har man sett :surprised: man lär sig nåt nytt varje dag ;)

//Christina.

 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.