83:- plus moms/ton i Blekinge för 0-90
 
Papper, penna och tippex brukar funka fint. Snacka med dem som gör installationerna på plats. Alla riktiga byggnadsarbetare är vana vid att göra ändringar i sista stund. Blir det ändringar av köksskåp kan man få många nya skåp för 160K. :D Det som blir över kanske passar i garaget om man inte kan sälja dem.
 
  • Gilla
uuu
  • Laddar…
Tacksam för alla svar!

Jag tänkte mest hälsa att vi har fått ner priset en bra bit hos Eksjöhus nu, så det känns mycket bättre!
För den intresserade kan jag dela med mig av det i pm, men inte här.
Bara som information verkar det som det fortfarande blir full upplåsning på pappret, men en rabatt på sidan av.

Nu ska vi mest bara ta några veckor, låta detta sjunka in och kolla över eventuella detaljer (samt väntar lite pris-svar från några andra hustillverkare) och se vad vi vill ändra/inte ändra.

Ser otroligt mycket fram att börja vårt husbygga så snart som möjligt!
 
  • Gilla
Peternow och 2 till
  • Laddar…
Viking_J Viking_J skrev:
Tacksam för alla svar!

Jag tänkte mest hälsa att vi har fått ner priset en bra bit hos Eksjöhus nu, så det känns mycket bättre!
För den intresserade kan jag dela med mig av det i pm, men inte här.
Bara som information verkar det som det fortfarande blir full upplåsning på pappret, men en rabatt på sidan av.

Nu ska vi mest bara ta några veckor, låta detta sjunka in och kolla över eventuella detaljer (samt väntar lite pris-svar från några andra hustillverkare) och se vad vi vill ändra/inte ändra.

Ser otroligt mycket fram att börja vårt husbygga så snart som möjligt!
Gammalt inlägg men jag chansar ändå :) vill gärna veta hus ni fick ner priset för upplåsning! Med vänlig hälsning, Maria
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.