Nu nalkas det nya året, så ut med gammalt! (eller bara rensa sånt som samlat damm sen förra året)

Festool Ct22e med longlife-påse dock så är slangen i dåligt skick, går att använda men sjunger på sista versen. Annars en bra dammsugare. 1000kr el bud

Festool T15 med Excenterchuck borrchuck och centrotecchuck i T-loc systainer 2 batterier i OK skick.Ett gäng år gammal men funkar bra. 1500kr el bud

Festool TI 15 naken slagsruvdragare utan chuckar enbart en del som tar bort slagfunktion. I min ägo nästintill aldrig använd, köpt beg, funkar som den ska. 600kr el bud

T15+Ti15 =1900kr


Bosch Gdr 10.8v + Gop 10. 8v finns något batteri också i oklart skick, även laddare finns, 300kr st 650kr för båda maskiner inkl laddare. El bud

Graco 395 med slang gammal modell utan handtag och munstycke. Pumpar och går som sen ska. 1000kr

Går att lösa bättre priser om man är intresserad av flera maskiner.

Lägger in bilder lite senare, trodde jag hade allt men icke.

Finns i Stockholm alt Gnesta/Mariefred.
 
Jag köper gärna Bosch Gdr 10.8v utan batteri/laddare! Är superförkyld nu, så väntar gärna lite med hämtning men kan betala på direkten (du har ju varit medlem ett tag minst sagt och det är ju inte jättepengar, så jag känner mig rätt så väldigt lugn med det) hämtar helst inte i Mariefred, men Gnesta eller Stockholm funkar finfint, men först om några dagar då.
 
Bosch sladdlös borrskruvdragare ligger på en grå textilbakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Svart och grön sladdlös borrskruvdragare med slitage och damm, uppställd mot en vägg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
En använd Bosch slagskruvdragare lutar mot en vägg, modell GDR 10,8 V-LI Professional.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Bilder på GOP, GDR, och Festool Ti15
 
Graco 395, på bilden med pistol, säljes alltså utan den. Slang ingår. Använd Graco 395 färgspruta med synlig slang och ej inkluderad pistol på grusunderlag.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Martin321 Martin321 skrev:
Graco 395, på bilden med pistol, säljes alltså utan den. Slang ingår. [bild]
Hej undrar om sprutan är kvar?
 
Sprutan finns kvar, finns i Gnesta för tillfället, kan tas med till Sthlm efter helgen, (antar av namnet att det är där du finns)
 
Martin321 Martin321 skrev:
Sprutan finns kvar, finns i Gnesta för tillfället, kan tas med till Sthlm efter helgen, (antar av namnet att det är där du finns)
Ok Jo jag finns i Stockholm. Hur mycket ville du ha för den?
Och hur funkar den
 
En 1000ing vill jag nog ha iallafall, gammal spruta som jag personligen bara sprutat kanske 50 liter tot med, köpt beg för 5-6år sen, tidigare ägare hade använt på fastighetsservice, alltså mindre jobb, enligt han så hade han servat den på Anticorrosion en tid innan jag köpte den av han. Har fungerat bra det jag kört med den iallafall.
 
Möjlighet att skicka GOP:en?
 
Martin321 Martin321 skrev:
En 1000ing vill jag nog ha iallafall, gammal spruta som jag personligen bara sprutat kanske 50 liter tot med, köpt beg för 5-6år sen, tidigare ägare hade använt på fastighetsservice, alltså mindre jobb, enligt han så hade han servat den på Anticorrosion en tid innan jag köpte den av han. Har fungerat bra det jag kört med den iallafall.
Ok låter bra, när kan du ses
 
Deluxe Måleri Sthlm. Deluxe Måleri Sthlm. skrev:
Ok låter bra, när kan du ses
Vi kan väl höras på PM under helgen och bestämma något?
 
Martin321 Martin321 skrev:
Vi kan väl höras på PM under helgen och bestämma något?
Yes
 
Tjena, är intresserad GOP multiverktyget, finns det kvar?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.