Hej!

Är det någon som har koll på om/vars man kan hitta badrumsskåp med skjutdörrar som inte är av spegel eller glas?? Letat som en tok men kan inte hitta nånting.. Någon som vet eller har byggt något liknande själv?
 
Redigerat:
Grattis @KnockOnWood — du har gett två tips om produkter som TS SPECIFIKT inte var intresserad av. Väntar med spänning på nästa uppslag...

@Annastedt, välkommen till forumet till att börja med.

Har inte hunnit kolla än men vissa tillverkare har ju systemlösningar för badrum med inredningslösningar som hänger ihop vad gäller utseende och mått. Kanske finns det ett alternativ hos någon som skulle funka för dig men som inte är ett traditionellt "badrumsskåp"?

Om det inte finns något med skjutdörrar går det såklart att bygga men prislappen blir ju annorlunda; hur viktiga är skjutdörrarna?

//Ronnie
 
Redigerat:
  • Gilla
Pysslarn
  • Laddar…
P Pysslarn skrev:
Grattis @KnockOnWood — du har gett två tips om produkter som TS SPECIFIKT inte var intresserad av. Väntar med spänning på nästa uppslag...
Tack, jag rodnar av förtjusning :D
Och ditt eget bidrag är? Nu när du hunnit kolla...
 
  • Gilla
BengtH och 2 till
  • Laddar…
Tja, nu gjorde ju Mazen jobbet åt mig, (tack för din insats @Mazen) och jag har nog inte mer att bidra med annat än alternativet att köpa ett spegelskåp med skjutdörrar och låta en snickare byta dem mot andra i lämpligt material.
Men framför allt tycker jag att föreslå något som ts uttryckligen INTE är intresserad av är ingen insats alls!

//Ronnie
 
  • Gilla
Mazen
  • Laddar…
Tack @Pysslarn, nu va @KnockOnWood inte helt ute å cykla med sitt förslag på String badrumsskåp... jag vet inte många möbeltillverkare som har grunda väggskåp med skjutdörrar. Kan finnas nån tillverkare av Dansk design, men då är priset därefter.
 
  • Gilla
Pysslarn
  • Laddar…
Tro mig - om det är nåt jag har gjort så är det att googla:rofl:

@Mazen @KnockOnWood @Pysslarn - tack snälla för era svar och välkomnandet! Ursäkta, inser att jag var högst otydlig i min fråga.. det jag söker är en bänk med förvaring - ca 2000x600x400 - som funkar i ett badrum. Då denna skulle vara nära toaletten skulle skjutdörrar vara att föredra för att kunna nyttja hela längden. Ev går det väl att köpa en färdig bänk i massivt trä i så passande dimensioner som möjligt men jag skulle helst vilja hitta nåt modulsystem anpassat för badrum.

Förhoppningsvis vart det lite tydligare men kanske inte då mycket lättare..?

Ha det fint!
Anna
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.