Önskar köpa överbliven olja, har pump så kan pumpa direkt ifrån tank utan spill
 
Här en dunk med ca 100? Liter villaolja. Vill gärna bli av med den och du får den för 100 kr.
 
K Kenson99 skrev:
Här en dunk med ca 100? Liter villaolja. Vill gärna bli av med den och du får den för 100 kr.
Hej. Den tar jag. Pma mig dina kontaktuppgifter
 
Hej!
Jag bor på Liljekonvaljen 8 i Torslanda. Här du möjlighet att hämta dunken på plats?
 
K Kenson99 skrev:
Hej!
Jag bor på Liljekonvaljen 8 i Torslanda. Här du möjlighet att hämta dunken på plats?

jag bor i motala, så det va en bra bit bort
 
  • Haha
Appendix
  • Laddar…
Har en tank med okänd mängd villaolja, skulle tippa på runt 1500-2000 liter, va ger du för literpris?
 
Har skickat ett pm till dig
 
Väldigt sen på bollen men har ca 1,6-1,7m3 eldningsolja i inomhustank att sälja om intresse finns. Tankades under hösten men nu byte till bergvärme efter att brännaren lagt av. Bor i Stockholm.
 
Jag bor i Östergötland, så lite för långt för min del. Men tack ändå
 
  • Gilla
HHHGF
  • Laddar…
Tja! Har c:a 900 liter nere i Oskarshamn. Något du är intresserad av?
 
Har ca 1,6-1,7 m3 villaolja, eldningsolja, i inomhustank som jag skulle vilja sälja. Ska byta oljepannan till bergvärme och nu har brännaren lagt av varför jag inte kan använda upp mitt inköp från i höstas. Bor i Bromma i Stockholm. Tacksam för intresse!
Mvh
KL
 
HHHGF HHHGF skrev:
Väldigt sen på bollen men har ca 1,6-1,7m3 eldningsolja i inomhustank att sälja om intresse finns. Tankades under hösten men nu byte till bergvärme efter att brännaren lagt av. Bor i Stockholm.
Jag bor i Sthlm nordväst och skulle behöva villa eldningsolja
 
T.DeWynn T.DeWynn skrev:
Jag bor i Sthlm nordväst och skulle behöva villa eldningsolja
1 år för sent tyvärr. Bytt till bergvärme redan.
Mvh
Klas
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.