Första gången jag planera göra om ett badrum och har lite frågor angående pris på material. Jag har anlitad en firma som ska göra mitt badrum och har kommit överens om att jag står för materialet. Jag vill påstå att jag kom väldigt billigt undan med materialet. Detta här köpte jag och undrar om det är bra pris:

10 säckar flytspackel Schönox.
10 säckar fix Schönox
1 st Våtrumsfolie Schönox 30m
1 hink med tätskikt 25kg Schönox
1 hink med lim till folien 20kg Schönox.
2 säckar med fog 15kg.
En hel del smågrejer som behövs såsom silikon med mera.

Är det rimligt att ha betalat 5000:- för allt detta ?
 
T
MusseAdemi MusseAdemi skrev:
Första gången jag planera göra om ett badrum och har lite frågor angående pris på material. Jag har anlitad en firma som ska göra mitt badrum och har kommit överens om att jag står för materialet. Jag vill påstå att jag kom väldigt billigt undan med materialet. Detta här köpte jag och undrar om det är bra pris:

10 säckar flytspackel Schönox.
10 säckar fix Schönox
1 st Våtrumsfolie Schönox 30m
1 hink med tätskikt 25kg Schönox
1 hink med lim till folien 20kg Schönox.
2 säckar med fog 15kg.
En hel del smågrejer som behövs såsom silikon med mera.

Är det rimligt att ha betalat 5000:- för allt detta ?
Öh ja, var har du köpt det så billigt? Borde kosta 10000-15000 kr i butik.......
 
Via blocket. Först var jag tveksam men när jag köpte varorna och tittade på bäst före datum så var allt korrekt. Fick även frågan om jag visste nån som ska renovera badrum var det det vara att skicka sms :)
 
Var i Sverige sker affären?
 
BirgitS
MusseAdemi MusseAdemi skrev:
Via blocket. Först var jag tveksam men när jag köpte varorna och tittade på bäst före datum så var allt korrekt. Fick även frågan om jag visste nån som ska renovera badrum var det det vara att skicka sms :)
Kvitto på varifrån varorna kommer?
 
D Derbyboy skrev:
Var i Sverige sker affären?

I blekinge
 
BirgitS BirgitS skrev:
Kvitto på varifrån varorna kommer?
Från sverige såklart
 
BirgitS
Jag tänkte mer på butik så att det inte är stöldgods från ett bygge av flerfamiljshus eftersom det är så lågt pris.
 
BirgitS BirgitS skrev:
Jag tänkte mer på butik så att det inte är stöldgods från ett bygge av flerfamiljshus eftersom det är så lågt pris.

Nej herregud det är det inte. Jag ska själv renovera ett till badrum och materialet köper jag av samma person. Så nej det är inget stöldgods :)
 
T
MusseAdemi MusseAdemi skrev:
Nej herregud det är det inte. Jag ska själv renovera ett till badrum och materialet köper jag av samma person. Så nej det är inget stöldgods :)
Något skumt är det i alla fall då jag inte ens kan köpa det materialet för dom pengarna hos min leverantör och då har jag ändå ganska bra rabatt och köper billigare än typ Bauhaus.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.