Hej!
Kan någon hjälpa mig med en fråga. Är den blandaren som är problemet eller nånting annat. Har svårt hitta en rörmokare i Bro område.
 
Bara en kvalificerad gissning men skulle tro att omkastaren behöver bytas eller lagas. Kolla med leverantören, ser ut att stå namn på greppet till blandaren. Vad står det där förresten?
 
S0MMER S0MMER skrev:
Bara en kvalificerad gissning men skulle tro att omkastaren behöver bytas eller lagas. Kolla med leverantören, ser ut att stå namn på greppet till blandaren. Vad står det där förresten?
Hej,
Tack för svaret, ska se vad det står.
 
  • Gilla
S0MMER
  • Laddar…
Hej igen, det står Svedbergs
 
Misstänkte det. Sålt deras produkter en gång i tiden.

https://shop.svedbergs.se/products/reservdelar/reservdelar-blandare/smile-sargmonterad-blandare-reservdelar-37198/GetPdf/?code=37198&productName=Smile sargmonterad blandare reservdelar

Delen näst längst ned i denna lista, omkastare, hör av dig till Svedbergs och se vad dem tror men jag tror att det är denna du behöver byta. Du kan beställa den hos en Svedbergs återförsäljare typ k-Rauta, ta med dig bilden i länken bara och visa upp, alternativt hör med Svedbergs direkt om det går att beställa från dem.

Svedbergs kundtjänst tel: 0321 53 30 00

Hoppas det löser sig, berätta gärna hur det går!
 
  • Gilla
Fairlane
  • Laddar…
Hej!
Nu är det fixat, tsck för hjälpen du hade rätt
 
S0MMER S0MMER skrev:
Misstänkte det. Sålt deras produkter en gång i tiden.

[länk] sargmonterad blandare reservdelar

Delen näst längst ned i denna lista, omkastare, hör av dig till Svedbergs och se vad dem tror men jag tror att det är denna du behöver byta. Du kan beställa den hos en Svedbergs återförsäljare typ k-Rauta, ta med dig bilden i länken bara och visa upp, alternativt hör med Svedbergs direkt om det går att beställa från dem.

Svedbergs kundtjänst tel: 0321 53 30 00

Hoppas det löser sig, berätta gärna hur det går!
Hej!
Nu är det fixat, du hade rätt, tack så mycket för hjälpen
 
  • Gilla
S0MMER
  • Laddar…
Milonga Milonga skrev:
Hej!
Nu är det fixat, du hade rätt, tack så mycket för hjälpen
Härligt!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.