Hej

Får den här frågan lite titt som tätt då jag surfar runt. Är inte specifikt på byggahus utan får den på alla olika sidor jag är inne på. Har inte råkat trycka på något. Antar det är någon inställning någonstans som jag glömt trycka bort?
 
  • Skärmdump av ett mobilforum på Byggahus.se med popup-fönster för att lägga till webbplatsen på hemskärmen.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
N
F FRS05 skrev:
Hej

Får den här frågan lite titt som tätt då jag surfar runt. Är inte specifikt på byggahus utan får den på alla olika sidor jag är inne på. Har inte råkat trycka på något. Antar det är någon inställning någonstans som jag glömt trycka bort?
Om du får den på Iphone eller ipad så kan du stänga av notiser. Har du laddat ner appen till bygga hus? Behöver du den isf?
 
Jag kom nog på vad det var när jag skrev svaret här. Kör genom samsung internet webbläsare och inte några sidor genom app. Brukar alltid vara duktig med att stänga av meddelanden från appar. Men för någon vecka sedan när jag bytte mail var jag tvungen att installera om min webbläsare. Då glömde jag visst ta bort alla former av meddelanden från webbläsare appen.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.